Florence zie ik niet gebeuren omdat ze al op werchter staat + het feit dat werchter geen topaffiche heeft, stel dat ze dan ook nog eens een sub hebben die ook op pukkelpop staat dan krijgen ze daar nog een paar klappen extra rond de oren.
Dat over Werchter blijft natuurlijk jouw persoonlijke mening. Maar als je de Line-up van Werchter vergelijkt met andere festivals moet je je schamen dat je het geen top affiche noemt. Tot nu toe zijn er zoveel affiches dit jaar geen kloot waard.
Verder.
Ik hoop erg op Paolo, hij heeft nog een belgische datums zover ik weet en hij zou een erg mooie grote aanvulling zijn.
Ook hoop ik op Libertines aangezien deze nog geen belgische datum hebben.
De Kasabian's & Florence kansen acht ik klein maar zeker niet onmogelijk. Ik zie Pukkelpop nog wel een van deze namen delen met Werchter aangezien een te kort aan grote namen.
Beck blijft voor mij een twijfel geval. Ik zie hem in iedergeval niet de zaterdag headliner zijn, eerlijke gezegd.
Jack White en Snow Patrol gaan echt niet meer komen, dit festival seizoen.
Als ik kijk naar grote festivals in de buurt van pukkelpop bijvoorbeeld Sziget en Reading/Leeds kom ik uit op de volgende grote namen die het affiche nog wat steviger kunnen maken.
Foals, Jamie Woon, Jose gonzalez, William Fitzsimmons, Jamie T, Deadmau5
Stom dat ze Kendrick Lamar hebben laten gaan naar Les Ardentes hij staat namelijk op Reading/Leeds.
Kijkend naar artiesten die al festival datum hebben in Belgie lijken me dit de beste opties.
Verder heeft pukkelpop eigenlijk alle goede namen van Lowlands al. En die Line-up van Rock en Seine is dit jaar helemaal geen ene kloot waard.