<div class="d4p-bbt-quote-title">
Kereltje wrote:</div>
Ik denk dat ze de start van de vvk sowieso voor na de vakantie houden, het lijkt me best oneerlijk om die bewust te laten starten op een moment dat velen op reis zijn. In de vakantie dan info over die verkoop, eventueel wat namen.
Nog wat nieuwtjes van eFestivals: Kasabian is de laatste headliner van Rock En Seine, en die ‘mystery sub’ op Reading/Leeds zou gewoon om Alt-J gaan met contractuele zwijgplicht (aangezien ze bvb Latitude al headlinen). Met andere woorden: het lijkt me sterk dat er nu nog een nieuwe headlinerwaardige naam opduikt in die periode.
Edit: Kasabian staat op zaterdag al op V Festival. Denk dat we Florence + The Machine onderhand als een 75% zekerheid kunnen zien.
VVK is 15e dus volgende week. Ik weet niet hoe lang het daar paasvakantie is, maar denk niet dat het dan nog is. Maar idd wat ik al zei, namen en info zou wel kunnen. Al verwacht ik dat ze ook daar mee wachten.
Waarom zouden Libertines niet meer kunnen. Die hebben nog geen Belgische datum. Ja ok ze zijn geen headliner materiaal, maar dat is Florence eigenlijk ook niet. Daarnaast is Florence overlap met RW en dat zou met Libertines niet zijn