<div class="d4p-bbt-quote-title">
Kereltje wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Fonske122 wrote:</div>
Bastille staat op Leeds kleiner op de affiche dan Limp Bizkit die sub is op Pukkelpop.
Zou me eigenlijk sterk verbazen.
+ Franz Ferdinand stond vorig jaar op Werchter nog 2 trapjes hoger dan Bastille. Denk niet dat ze in een jaar tijd zo een inhaalbeweging hebben gemaakt.
Pukkelpop met Leeds vergelijken gaat natuurlijk ook niet op, Bring Me The Horizon zal bvb nog veel boterhammen mogen eten eer ze Pukkelpop mogen subben.
Alles wijst momenteel op een headlinerspot voor Bastille hoor. 1) Op de huidige poster staan ze in het grootste lettertype, enkel Linkin Park kan hetzelfde zeggen; 2) In het persbericht wijdt men een aparte alinea aan Linkin Park en een aan Bastille, alvorens snel over de rest van de affiche heen te gaan; 3) Sponsor Studio Brussel noemt Bastille expliciet een headliner; 4) Het Belang Van Limburg stelt zich enkel vragen over wie de zaterdagheadliner is, niet over vrijdag.
Ze zullen wel headliner zijn, maar dat was Macklemore & Ryan Lewis vorig jaar ook. Daar moet dus zeker nog een band a la The National bij denk ik.