[BE] Pukkelpop 2015

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.291
8.988
Naast Ride, Blur, Libertines en Beck zag ik ook Flying Lotus als een zekerheidje...

Zag.
 

thomas003

Playlistbediener
3 mrt 2014
21
0
Ik ben ook teleurgesteld in de line-up, zeker bij een verjaardagseditie. Normaal wil ik altijd superveel namen zien, nu is het eerder heel beperkt, alleen donderdag valt wel mee. De affiche van Dour vind ik veel sterker. Wat de headliners betreft, met Linkin Park ben ik eerlijk gezegd heel content! Met de rest moet ik lachen. Ik dacht wel dat Bastille ging komen, maar dan om een uur of 7, zeker niet als headliner! Major Lazer, Rudimental, Netsky heb ik al genoeg gezien en hoef ik echt niet meer te zien. Maar Beck en Libertines zie ik ze ook niet meer binnenhalen, maar je weet nooit, ze zijn beiden in de buurt. Enkele jaren geleden waren nog eens alternatieve headliners geboekt (Stone Roses, Bjork) en daar stond bijna niemand. Ik had Metallica verwacht op vrijdag, jammer.. Misschien Jack White? Maar die heeft nog niets Europees aangekondigd.
Achja, met 8 podia is er elk uur wel iets dat ik wil zien. En anders amuseren we ons wel op de camping, petit bazaar, ...
Hopelijk komt er nog wat goeds bij!

Ik ben bezig met een spotifylijstje te maken (doe dit elk jaar, leer er veel nieuwe muziek door kennen), maar ben het nog aan het updaten. https://open.spotify.com/user/116800449/playlist/3vOJj2PkEnEMMuaFCufvHB als je zin hebt om wat te beluisteren.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Naast Ride, Blur, Libertines en Beck zag ik ook Flying Lotus als een zekerheidje…

Zag.

FlyLo heeft over enkele weken een show in Brussel, voorlopig nog niet uitverkocht. Die zal wel in een volgende aankondiging zitten.
 

KK

Playlistbediener
25 feb 2015
6
0
Hoe snel verkoopt Pukkelpop meestal uit (combi en dagtickets)? We willen dit jaar voor het eerst gaan met n groep maar helaas moet ik onverwachts op de voorverkoop dag naar 'n cursus, dus bin pas 's avonds eventueel in de gelegenheid om kaarten te kopen :-|
 

King

Playlistbediener
15 feb 2014
40
0
Ik zeg het met pijn in het hart, maar Kings of Leon is op dit moment gewoon beter dan alle headliners en subs die al gekend zijn… Bovendien ook daadwerkelijk een naam die een headlinerstatuut heeft, Bastille is in de meeste Europese landen zelfs geen sub.

<div class="fluid-width-video-wrapper" style="padding-top: 56.25%;"><iframe src="http://www.youtube.com/embed/NOF1FJ7wGhw?feature=oembed" frameborder="0" allowfullscreen="" id="fitvid713404"></iframe></div>

No offense, maar dit is met opzet zo slecht gespeeld hé... Ze waren het nummer, zoals velen onder ons, kotsbeu en wilden het publiek een lesje leren.
 

Wilmerd

Playlistbediener
26 mrt 2015
6
0
Hoe snel verkoopt Pukkelpop meestal uit (combi en dagtickets)? We willen dit jaar voor het eerst gaan met n groep maar helaas moet ik onverwachts op de voorverkoop dag naar ‘n cursus, dus bin pas ‘s avonds eventueel in de gelegenheid om kaarten te kopen
icon_neutral.gif

Momenteel denk ik dat enkel de donderdag snel uitverkocht zal zijn, omdat dan het optreden van Linkin Park is. Vrijdag en zaterdag zal dit waarschijnlijk niet het geval zijn, omdat de headliners op die dagen nogal 'zwakjes' zijn, maar dit gaat volledig afhangen van de headliner(s) die nog bevestigd worden zaterdag(?). Normaal gezien zijn de combitickets ook niet zo snel uitverkocht, maar let wel op met de camping; uit ervaring weet ik dat camping A relatief snel vol zit.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Naast Ride, Blur, Libertines en Beck zag ik ook Flying Lotus als een zekerheidje…
Zag.

Van dit lijstje hoop/verwacht ik Flylo en The Libertines toch nog wel. En ik hoop het ook, ff lekker rammen met die gitaren als Libertines nog sub word ofzo.

Verder schreeuw ik ook om King Of Leon hoor. Stonden nooit boven aan mijn lijst. Maar hebben heel sterk materiaal en live schijnen ze afgelopen jaar ook beter te zijn geweest dan voorheen. Pukkelpop heeft wat krachtige namen nodig voor boven in de Line-up. Willen ze misschien Editors afstoffen met het nieuwe album?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.291
8.988
Ook Humo is duidelijk geen fan van de (tot nu toe) headliners, maar wél van veel kleinere namen op de affiche tot nu toe.

http://www.humo.be/pukkelpop/327387/gaat-dat-zien-pukkelpop-2015

:)
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
159
75
Ook Humo is duidelijk geen fan van de (tot nu toe) headliners, maar wél van veel kleinere namen op de affiche tot nu toe.

http://www.humo.be/pukkelpop/327387/gaat-dat-zien-pukkelpop-2015

icon_smile.gif

Leuk artikel, vooral deze passages: "boysbands met luide gitaren (Linkin Park)" :twisted: En: "De Echte Kleppers bewaren ze ongetwijfeld voor de tweede ronde (hey: in onze wereld mag Bastille hoogstens de haringen losspelen in de pitatent)" :twisted:

Eens benieuwd of er nog echte kleppers aan zitten te komen, en welke dat dan mogen zijn...
 

BG

Campingartiest
17 mrt 2015
50
0
Paolo Nutini of Foster the People een optie voor bovenaan het affice?
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Vandaag ging er toch nog n headliner bekend gemaakt worden? Iemand al iets opgevangen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
Vandaag ging er toch nog n headliner bekend gemaakt worden? Iemand al iets opgevangen?

Nee, er moet nog een headliner voor de festivalzaterdag komen. Vandaag krijgen we niks, over een week of twee misschien.
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
OK dan. Had nochtans in deze topic enkele pagina's terug gelezen dat chokri volgens artikel in Het belang van Limburg vandaag nog n headliner zou bekend maken. Maar...zou idd niet logisch zijn, dus waarschijnlijk nog wat (meer) geduld moeten hebben. Kzou wel n goeie headliner kunnen gebruiken!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.420
652
OK dan. Had nochtans in deze topic enkele pagina’s terug gelezen dat chokri volgens artikel in Het belang van Limburg vandaag nog n headliner zou bekend maken. Maar…zou idd niet logisch zijn, dus waarschijnlijk nog wat (meer) geduld moeten hebben. Kzou wel n goeie headliner kunnen gebruiken!

"De hoofdact die zaterdag nog toegevoegd moet worden, is alvast niet Blur". HBVL is daar inderdaad wat dubbelzinnig geweest.

Ik vestig momenteel mijn hoop op Reading/Leeds. Die hebben nog een sub/coheadliner (wat het ook mag wezen) bekend te maken, voorlopig staat daar "Special Guest TBA". Onder andere Jack White en Pixies doen daarvoor de ronde, en die zouden meteen mijn goedkeuring krijgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken