Ik ben ook teleurgesteld in de line-up, zeker bij een verjaardagseditie. Normaal wil ik altijd superveel namen zien, nu is het eerder heel beperkt, alleen donderdag valt wel mee. De affiche van Dour vind ik veel sterker. Wat de headliners betreft, met Linkin Park ben ik eerlijk gezegd heel content! Met de rest moet ik lachen. Ik dacht wel dat Bastille ging komen, maar dan om een uur of 7, zeker niet als headliner! Major Lazer, Rudimental, Netsky heb ik al genoeg gezien en hoef ik echt niet meer te zien. Maar Beck en Libertines zie ik ze ook niet meer binnenhalen, maar je weet nooit, ze zijn beiden in de buurt. Enkele jaren geleden waren nog eens alternatieve headliners geboekt (Stone Roses, Bjork) en daar stond bijna niemand. Ik had Metallica verwacht op vrijdag, jammer.. Misschien Jack White? Maar die heeft nog niets Europees aangekondigd.
Achja, met 8 podia is er elk uur wel iets dat ik wil zien. En anders amuseren we ons wel op de camping, petit bazaar, ...
Hopelijk komt er nog wat goeds bij!
Ik ben bezig met een spotifylijstje te maken (doe dit elk jaar, leer er veel nieuwe muziek door kennen), maar ben het nog aan het updaten. https://open.spotify.com/user/116800449/playlist/3vOJj2PkEnEMMuaFCufvHB als je zin hebt om wat te beluisteren.