[BE] Pukkelpop 2015

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
kan je dat artikel van het belang van limburg ergens terug vinden?
wel een teleurstelling!
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
430
22
Domper. Wel respect dat hij dit durft zeggen, anderen zouden er geen woord over reppen en mensen nog laten hopen
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Bummer…

Wie gaat dan uberhaupt de 3e headliner worden? Als ze al moeten teruggrijpen naar Bastille, en verder zie ik eigenlijk ook geen headlineropties meer op de concurrerende festivals staan…

The Libertines misschien, staan ook op R+L. Beck?
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
155
69
kan je dat artikel van het belang van limburg ergens terug vinden?
wel een teleurstelling!

Ik krijg die link niet geplaatst maar het staat op hun site vandaag.

Er is sprake van Beck. Mja.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">dEUS wrote:</div>
kan je dat artikel van het belang van limburg ergens terug vinden?
wel een teleurstelling!

Ik krijg die link niet geplaatst maar het staat op hun site vandaag.

Er is sprake van Beck. Mja.

Ik hoop dat Beck tegenover Bastille gezet wordt, zou een goed alternatief zijn
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Wow. Dit is echt erg. Kunnen we spreken over de allerzwakste Pukkelpop lineup ooit? Als Linkin Park dé klepper van je (alternatieve) festival is... Die vrijdag verkoopt nu nooit, nooit uit op die manier. En die zaterdag ook niet. :-|
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
Ouch.



Rectificatie: Blur niet naar Pukkelpop

Blur komt ‘zeker niet’ naar Pukkelpop dit jaar. Dat zegt festivalbaas Chokri Mahassine vandaag in het Belang van Limburg. Daarmee reageert hij op het bericht van Festileaks.

Tegen het woord van de festivalorganisator kunnen we niet op. Een bron die tot op heden zeer betrouwbaar was, bleek dit keer onjuist. We besteden dagelijks veel aandacht aan het brengen van het juiste nieuws. Deze week ging dat mis. Daar balen we zelf ook van.

We willen onze excuses aanbieden aan iedereen die teleurgesteld is naar aanleiding van ons bericht van twee dagen geleden.

Je kunt erop rekenen dat we de nodige maatregelen zullen treffen. Het slechte nieuws van vandaag sterkt ons om in de toekomst nog preciezer te zijn in het boven tafel krijgen van de juiste feiten, zoals jullie van ons gewend zijn.

We hopen op jullie begrip,

De Festileaks redactie



http://festileaks.com/2015/03/rectificatie-blur-niet-naar-pukkelpop/
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Bummer…

Wie gaat dan uberhaupt de 3e headliner worden? Als ze al moeten teruggrijpen naar Bastille, en verder zie ik eigenlijk ook geen headlineropties meer op de concurrerende festivals staan…


The Libertines misschien, staan ook op R+L. Beck?

Probleem is dat die beiden Vorst Club (4000 plaatsen) niet uitverkocht kregen vorig jaar, dus of dat echte headliners zijn. Beck hadden we enkele weken terug zelfs in de marquee verwacht...

Mijn beste hoop is dat Pixies nog terugkeren naar Europa in augustus. Ook niet meer de grootste naam anno 2015, maar die kan je gerust als headliner plaatsen bij gebrek aan beter.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zo he, Pukkelpop gaat mn retweet van festileaks dat Blur niet op PKP staat nog eens even favoriten ook. Vind ik niet zo heel sympathiek
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Anyway, De grootste verrassing kwam bij het zien dat Oscar & The Wolf niet op de affiche stond :eek: :eek: :eek: :p
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik vind de donderdag écht wel goed eigenlijk. Linkin Park is een jeugdsentiment en wil ik al jaren aan het werk zien (paar jaar geleden moeten missen op Werchter omwille van diplopmering). Maar een donderdag met: Linkin Park, Limp Bizkit, Interpol, Mew, Seasick Steve, Enter Shikari, ... dat is voor mij meer dan reden genoeg om te gaan. En daarbij dan ook nog wel leuke aanvullingen in de vorm van Django Django, Rudimental (zijn live écht wel goed), Kodaline, Dropkick Murphys, ...

Ik neem aan dat ik er wel zal in slagen om tickets voor de donderdag te bemachtigen, lijkt me overigens de enige dag die uitverkoopt met de line-up zoals die er nu uitziet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Zo he, Pukkelpop gaat mn retweet van festileaks dat Blur niet op PKP staat nog eens even favoriten ook. Vind ik niet zo heel sympathiek

Tsja...tweet het dan niet

 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Na de teleurstelling van Pinkpop zit ik sterk over te denken om naar Pukkelpop te gaan dit jaar. Vinde de wat kleinere acts leuk en headliners is jeugdsentiment voor mij als oude lul.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Zo he, Pukkelpop gaat mn retweet van festileaks dat Blur niet op PKP staat nog eens even favoriten ook. Vind ik niet zo heel sympathiek

Tsja…tweet het dan niet

klopt, het boeit ook niet zo heel veel. Maar vind het opvallend dat er teleurstelling gefavorite wordt.

Ach ja beter komt er snel een goede headliner bij
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">bcmrmaybe wrote:</div>
Zo he, Pukkelpop gaat mn retweet van festileaks dat Blur niet op PKP staat nog eens even favoriten ook. Vind ik niet zo heel sympathiek


Tsja…tweet het dan niet


klopt, het boeit ook niet zo heel veel. Maar vind het opvallend dat er teleurstelling gefavorite wordt.

Ach ja beter komt er snel een goede headliner bij

Tjah, die zullen misschien toch een klein beetje in hun vuistje lachen, en niet blij zijn met dit 'lek', aangezien een hoop mensen nu teleurgesteld zijn dat er géén Blur staat en iets als Bastille (voorlopig) headliner is. Dat is iets waar de organisatie niets aan kan doen, aangezien buiten hun schuld ineens Blur tot headliner werd gebombardeerd.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Wie er zaterdag aangekondigd gaat worden is voor mij vooralsnog echt een raadsel. Wie zijn nog kanshebber dan? Libertines of Beck?
 

MeukiJam

Randprogramma
13 dec 2013
162
0
vanwaar halen jullie dat er zaterdag nog een headliner komt? ik denk eerder dat ze bedoelen dat er op de zaterdag nog een headliner bij moet komen
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>bcmrmaybe wrote:</div>

Zo he, Pukkelpop gaat mn retweet van festileaks dat Blur niet op PKP staat nog eens even favoriten ook. Vind ik niet zo heel sympathiek


Tsja…tweet het dan niet


klopt, het boeit ook niet zo heel veel. Maar vind het opvallend dat er teleurstelling gefavorite wordt.

Ach ja beter komt er snel een goede headliner bij


Tjah, die zullen misschien toch een klein beetje in hun vuistje lachen, en niet blij zijn met dit ‘lek’, aangezien een hoop mensen nu teleurgesteld zijn dat er géén Blur staat en iets als Bastille (voorlopig) headliner is. Dat is iets waar de organisatie niets aan kan doen, aangezien buiten hun schuld ineens Blur tot headliner werd gebombardeerd.

Ja dat is ook zo, maar dat hadden ze met Bastille kunnen weten. Een popbandje dat met 1 album net 2 jaar komt kijken gaat altijd commentaar opleveren, of de verwachtingen nu hoog zijn of niet. Als je bijvoorbeeld Beck als headliner zet zou het commentaar ondanks dat het geen grote naam is toch minder zijn. Meerdere albums waarvan zijn laatste een grammy heeft gewonnen en het is een alternatieve act die op een alternatief festival zou staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Bastille als headliner, daar kan ik nog steeds niet bij. Echt écht niet.

Ze hebben begot anderhalve hit en één album uit. Ze hebben de afgelopen 2 jaar op Werchter gestaan en zelfs toen waren velen hen al beu. Ja, er stond wel wat volk voor de main toen maar slechts de helft van het publiek tijdens Franz Ferdinand die erna kwam. Die show wat rouwens erg slap (werd overal in de pers afgekraakt). Ik had het gevoel dat die nu al over hun hoogtepunt(je) heen zijn.

Zoals het er nu uitziet kan de main 'Ellie Goulding - Bastille - Major Lazer' worden. Stel je dat maar eens voor...
 

Loveless

Geliefde act
4 nov 2014
1.256
1
<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>neontiger8 wrote:</div>


<div class=”d4p-bbt-quote-title”>bcmrmaybe wrote:</div>

Zo he, Pukkelpop gaat mn retweet van festileaks dat Blur niet op PKP staat nog eens even favoriten ook. Vind ik niet zo heel sympathiek


Tsja…tweet het dan niet


klopt, het boeit ook niet zo heel veel. Maar vind het opvallend dat er teleurstelling gefavorite wordt.

Ach ja beter komt er snel een goede headliner bij


Tjah, die zullen misschien toch een klein beetje in hun vuistje lachen, en niet blij zijn met dit ‘lek’, aangezien een hoop mensen nu teleurgesteld zijn dat er géén Blur staat en iets als Bastille (voorlopig) headliner is. Dat is iets waar de organisatie niets aan kan doen, aangezien buiten hun schuld ineens Blur tot headliner werd gebombardeerd.


Ja dat is ook zo, maar dat hadden ze met Bastille kunnen weten. Een popbandje dat met 1 album net 2 jaar komt kijken gaat altijd commentaar opleveren, of de verwachtingen nu hoog zijn of niet. Als je bijvoorbeeld Beck als headliner zet zou het commentaar ondanks dat het geen grote naam is toch minder zijn. Meerdere albums waarvan zijn laatste een grammy heeft gewonnen en het is een alternatieve act die op een alternatief festival zou staan.

Eens hoor, Bastille als headliner houden is belachelijk. Aan de andere kant snap ik best dat ze nu even hun 'wraak' hebben aangezien door andere partijen dus de lat met iets als Blur meteen érg hoog werd gelegd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken