[BE] Pukkelpop 2015

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zou het misschien kunnen dat Lowlands en Pukkelpop blur samen hebben geboekt en hebben afgesproken het tegelijk bekend te maken?

Alles kan.
Pukkelpop is waarschijnlijk zoals hierboven genoemd nog niet rond met Blur.
Dus het is even afwachten, maar ik zou ze dan wel inderdaad voor de ticketverkoop verwachten.

Maar Eric van Eerdenburg heeft Blur 2 jaar terug ook niet geboekt omdat ze teveel vroegen. Dus zie ze eigenlijk nu weer niet naar Lowlands komen.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.002
325
ik kan mij ook echt niet inbeelden dat pkp bastille als headliner heeft en major lazer als sub. Twee namen die totaal niet veel volk trekken aangezien heel Belgie ze al 1000 keer gezien heeft. Of er komen nog sterke subs, of er komt nog een headliner. En anders zal het vrijdag niet zo druk zijn op de weide.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.520
804
<div class="d4p-bbt-quote-title">Paddy wrote:</div>
Mark Ronson is natuurlijk een bekende naam. Of de plek terecht is met die DJ set?

Die man teert toch enkel op Uptown Funck of zie ik dat nu helemaal verkeerd?

Na, hij produceerde Back To Black van Amy Winehouse en wordt ook aangegeven als artiest bij Valerie. Al vind ik dat dat laatste nu wel een beetje overdreven wordt.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Paddy wrote:</div>
Mark Ronson is natuurlijk een bekende naam. Of de plek terecht is met die DJ set?


Die man teert toch enkel op Uptown Funck of zie ik dat nu helemaal verkeerd?


Na, hij produceerde Back To Black van Amy Winehouse en wordt ook aangegeven als artiest bij Valerie. Al vind ik dat dat laatste nu wel een beetje overdreven wordt.

Ahzo, dat wist ik niet. Dan is hij toch niet de minste inderdaad, verdient hij toch meteen een stuk meer lof. Maar toch heb ik automatisch bij een dj-set mijn twijfels als het om hoge spots gaat, maakt niet uit welke artiest het is. Zou ook niet onder de indruk zijn van bijvoorbeeld een The Prodigy of The Chemical Brothers dj-set.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ahzo, dat wist ik niet. Dan is hij toch niet de minste inderdaad, verdient hij toch meteen een stuk meer lof. Maar toch heb ik automatisch bij een dj-set mijn twijfels als het om hoge spots gaat, maakt niet uit welke artiest het is. Zou ook niet onder de indruk zijn van bijvoorbeeld een The Prodigy of The Chemical Brothers dj-set.

Mark Ronson is eigenlijk veel meer dan alleen dat album van Amy Winehouse. Het is vooral een goeie producer die met veel bekende artiesten heeft gewerkt. Maar als DJ-set een stuk minder interessant natuurlijk want hij zingt zelf niet.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.520
804
Ja ik weet ook bij god niet wat hij allemaal heeft geproduceerd. Maar dat is het bekendste. Ik beschouw altijd een dj-set van zo'n persoon als niet helemaal serieus. Maar misschien wel leuk om een beetje uit je dak te gaan en lol te hebben ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.227
8.912
Het stemt me inderdaad gerust dat de ticketverkoop pas op 15 April begint. De kans is enorm groot dat ze (vlak) daarvoor nog een aankondiging doen. Ben daar bijna 100% zeker van. En ik geloof ook rotsvast dat Blur er staat. Stijn Van de Voorde (stubru) heeft trouwens ook enorm gehint naar Blur op Pukkelpop ('ze zullen wel zeker een groot Belgisch festival aandoen, en aangezien Werchter al vol zit...').

Qua kleine(re) en middelgrote namen zit er op zich ook veel lekkers in die lineup: Tame Impala (!), Run the Jewels, Four Tet, Future Islands, Jurassic 5(!), Interpol(!), Franz Ferdinand & Sparks, Todd Terje, Father John Misty, Underworld, John Talabot, James Blake, Mastodon (!), Viet Cong, Ought, Pond,...

Maar die headliners zijn om van te wenen. Vooral de hasbeen drievuldigheid Linkin Park-Offspring-Limp Bizkit. En dan Bastille... ik verwacht voor hen een plaats op de affiche a la Macklemore of Ed Sheeran vorig jaar. Ook dat waren 'headliners' Daar moet echt nog een grote kwalitatieve naam bij. Verder de ZOVEELSTE keer Passenger, Rudimental en Major Lazer is echt een aanfluiting.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.520
804
Maar die headliners zijn om van te wenen. Bastille… ik verwacht voor hen een plaats op de affiche a la Macklemore of Ed Sheeran vorig jaar. Ook dat waren ‘headliners’ Daar moet echt nog een grote kwalitatieve naam bij. Verder de ZOVEELSTE keer Passenger, Rudimental en Major Lazer is echt een aanfluiting.

Ik heb dit stukje even voor je aangepast ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
compleet met Mattman eens. Linking Park, Offspring en Limp bizkit zijn gewoon over hun beste tijd heen. Ook al vind je de muziek goed
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.387
576
Verrassend genoeg ben ik het met de meerderheid eens hier. De grote namen zijn ruk, maar de kleine namen op het affiche zijn vrij goed. Veel van die namen komen nu niet naar Werchter wat vrij jammer is. Ought of Pond ofso had ik wel willen zien.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.520
804
compleet met Mattman eens. Linking Park, Offspring en Limp bizkit zijn gewoon over hun beste tijd heen. Ook al vind je de muziek goed

Zo zijn er heel veel headliners dan ook over hun beste tijd heen. Denk dat het een kwestie van smaak is dat deze drie wel over hun top heen zijn en bijvoorbeeld The Chemical Brothers en Underworld wel enthousiast worden ontvangen. Deze drie zijn trouwens net als Chemical Brothers en Underworld ook nog steeds populair.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
<div class="d4p-bbt-quote-title">MRMantel wrote:</div>
compleet met Mattman eens. Linking Park, Offspring en Limp bizkit zijn gewoon over hun beste tijd heen. Ook al vind je de muziek goed

Zo zijn er heel veel headliners dan ook over hun beste tijd heen. Denk dat het een kwestie van smaak is dat deze drie wel over hun top heen zijn en bijvoorbeeld The Chemical Brothers en Underworld wel enthousiast worden ontvangen. Deze drie zijn trouwens net als Chemical Brothers en Underworld ook nog steeds populair.

Bij Underworld en Chemical Brothers komt 'tijdloos in het elektronische genre' in me op. Dat is toch nog wat anders dan wat pakweg Limp Bizkit te bieden heeft.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
155
69
Vergeet BLUR maar, die komen niet.
Zaterdag zou een (andere) headliner bekend gemaakt worden.
Hopelijk eentje van niveau...
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Vergeet BLUR maar, die komen niet.
Zaterdag zou een (andere) headliner bekend gemaakt worden.
Hopelijk eentje van niveau…

Niet dat ik je niet geloof, maar waar komt dit vandaan?
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
379
56
Dag iedereen,

Na vandaag is een reactie van ons op zijn plaats.

Allereerst willen we jullie enorm bedanken voor het enthousiasme vandaag. Dat enthousiasme kwam met zo veel tegelijk, dat onze servers het tijdelijk niet aankonden. Dit is een wijze les die we meenemen voor de toekomst.

Dan wat betreft Blur. De bron die ons deze informatie afgelopen week tipte is nog altijd zeker van zijn zaak. Inmiddels heeft zich bovendien een tweede bron gemeld met het verhaal. Graag wijzen we jullie erop dat Pukkelpop in hun persbericht enkel bij Linkin Park expliciet spreekt over een ‘headliner’.

Tot op de festivals deze zomer,

De Festileaks redactie
Wat is jullie bron dan?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Definitief geen Blur dus.. Godver. Hopelijk komt er nog wel wat tofs bij, want de bovenkant van het affiche is echt nog heel zwak.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
155
69
<div class="d4p-bbt-quote-title">bartv wrote:</div>
Vergeet BLUR maar, die komen niet.
Zaterdag zou een (andere) headliner bekend gemaakt worden.
Hopelijk eentje van niveau…

Niet dat ik je niet geloof, maar waar komt dit vandaan?

Van Chokri. Staat vandaag in Het Belang van Limburg.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>bartv wrote:</div>
Vergeet BLUR maar, die komen niet.
Zaterdag zou een (andere) headliner bekend gemaakt worden.
Hopelijk eentje van niveau…


Niet dat ik je niet geloof, maar waar komt dit vandaan?


Van Chokri. Staat vandaag in Het Belang van Limburg.

ik zie het nu ook. Bastille lijkt dus echt headliner te worden... Is ook diep triest, 1 album en headliner van Pukkelpop worden
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.419
651
Bummer...

Wie gaat dan uberhaupt de 3e headliner worden? Als ze al moeten teruggrijpen naar Bastille, en verder zie ik eigenlijk ook geen headlineropties meer op de concurrerende festivals staan...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken