Alcatraz Open Air 2026

Als ik even zoek via google, staat Helloween op de affiche.

Helloween is confirmed to play multiple festivals in 2026, including Rockharz Open Air (Germany), Rock Fest Barcelona (Spain), Midalidare Rock (Bulgaria), Masters of Rock (Czech Republic), Rockstadt Extreme Fest (Romania), Alcatraz Open Air (Belgium), Dynamo Metalfest (Netherlands), Leyendas Del Rock (Spain), and Summer Breeze Open Air (Germany). Additional festival dates for 2026, such as the Z! Live Festival (Spain), have also been announced, and further details for their international tour can be found on sites like Songkick and Agenda Concerts-Metal.

Confirmed Helloween Festivals in 2026

Als ik even zoek via google, staat Helloween op de affiche.

Helloween is confirmed to play multiple festivals in 2026, including Rockharz Open Air (Germany), Rock Fest Barcelona (Spain), Midalidare Rock (Bulgaria), Masters of Rock (Czech Republic), Rockstadt Extreme Fest (Romania), Alcatraz Open Air (Belgium), Dynamo Metalfest (Netherlands), Leyendas Del Rock (Spain), and Summer Breeze Open Air (Germany). Additional festival dates for 2026, such as the Z! Live Festival (Spain), have also been announced, and further details for their international tour can be found on sites like Songkick and Agenda Concerts-Metal.

Confirmed Helloween Festivals in 2026

Dit is gewoon hun AI gegeneerde overzicht, even waardeloos als de onzin die ChatGPT doorgaans uitbraakt. Zegt helemaal niks over de werkelijkheid, alleen dat het taalmodel het een waarschijnlijke combinatie van woorden vindt.

Neemt niet weg dat de kans dat ze er staan best aanwezig is. Wellicht weten we morgen al meer.

Laatst bewerkt:
Slaughter To Prevail zanger kondigt aan dat 2027 en 2028 rustjaren worden voor de band. Mogelijks speelt dit ook wel mee in de promotie naar de hogere spots.

Trouwens,

VANDAAG IS DE DAG 🥳

Judas Priest is volgens mij ook een optie voor headliner, denk niet dat die nog eens naar de LF zullen gaan.

Kuch... Zou wel snel zijn, dat wel.
557638256_1368015651354482_2947640181958650181_n.jpg

• Leuk
Waarderingen: johanra
Ik had echt een paar namen verwacht, maar oké. Alestorm als headliner is wel echt een taaie. Wel een mooie dag verder met Alien Weaponry, Channel Zero en Der Weg Einer Freiheit. Kleine pareltjes als The Ruins of Beverast een dag later zijn dan wel mooi. En sowieso: Animals as Leaders is nu al een dikke pluim waard! OOk fantastisch dat Kylesa hier staat, samen met Anaal Nathrakh. Ben zelf niet overdonderd qua grote namen (sterker nog, nul van de headliners waar ik naartoe zou gaan), maar undercard zit dit jaar goed in elkaar.

ik weet de verdeling niet maar mij lijkt dat imminence, amenra, amorphis en satyricon swamp headliners zullen zijn

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik had echt een paar namen verwacht, maar oké. Alestorm als headliner is wel echt een taaie. Wel een mooie dag verder met Alien Weaponry, Channel Zero en Der Weg Einer Freiheit. Kleine pareltjes als The Ruins of Beverast een dag later zijn dan wel mooi. En sowieso: Animals as Leaders is nu al een dikke pluim waard! OOk fantastisch dat Kylesa hier staat, samen met Anaal Nathrakh. Ben zelf niet overdonderd qua grote namen (sterker nog, nul van de headliners waar ik naartoe zou gaan), maar undercard zit dit jaar goed in elkaar.
Met nog drie tenten hoeven de headliners geen probleem te zijn. Er speelt ook wel altijd iets tijdens de headliners dacht ik. Zie Amenra de swamp headlinen. The Ghost Inside waarschijnlijk hetzelfde, ofwel helldorado…

Users who are viewing this thread