Albums van 2022

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.462
6.127
Fijn nieuw album van Stromae zeg. Kort maar krachtig.

Fils de Joie vooralsnog mijn favoriete nummer.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.551
11.046
La Solissitude veruit het beste. Weet niet zo goed wat ik van de rest moet vinden, kwam live toch meer over ofzo.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.462
6.127
La Solissitude veruit het beste. Weet niet zo goed wat ik van de rest moet vinden, kwam live toch meer over ofzo.
Ik vind vooral die liveversie van Mon Amour echt wel een pak leuker dan de albumversie. Was enigszins teleurstellend zo op album.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.462
6.127
Is er hier iemand die de moeite heeft genomen om Donda 2 ergens weg te vissen en te beluisteren? Reviews zijn echt slecht.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Dat Mauvaise Journée / Bonne Journée tweeluik is echt schitterend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Vandaag op de planning: Stromae, Charlotte Adigéry & Bolis Pupul, Nilüfer Yanya en Kojey Radical
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.701
Door werkzaamheden de muziek op de achtergrond, maar daar bevalt Bob Moses ongelooflijk goed zeg!
Dus die wil ik jullie bij deze aanraden ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Vandaag op de planning: Stromae, Charlotte Adigéry & Bolis Pupul, Nilüfer Yanya en Kojey Radical
Sterk en sterk. Goede releases vandaag. Kijk uit naar mijn treinrit naar huis. Wordt er eentje met Charlotte en meneer Zeebroek.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.585
585
Vandaag begonnen met Stromae, maar ik ben nog niet dolenthausiast. Zitten zeker lekkere nummers bij, maar het is gewoon niet helemaal mijn ding. Nu Band of Horses aan het afronden, die valt dan wel weer goed. Komt weer in de buurt van de van songs als The Funeral.

Verder ook nog Nilufer, The Weather Station en Stereophonics in de wachtrij.
Gezien de commentaren ook wat scrollen door albums van Bob Moses en Marillion.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Dacht dat Beach House en Black Country, New Road wel lang de top twee van dit jaar zouden blijven, maar toen kwam het nieuwe album van Marillion, An Hour Before It's Dark, en die blies dat sprookje weer uit. Wat een plaat! (Vond deze review die het min of meer goed verwoord: https://writteninmusic.com/albumrecensie/marillion-an-hour-before-its-dark/)
Welk nummer wil je in de Festileaks 10? Care?
Dit is nog wel een plaat die nog wat tijd gaat kosten!

Verder heel erg benieuwd naar Nilüfer Yanya.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.551
11.046
Welk nummer wil je in de Festileaks 10? Care?
Dit is nog wel een plaat die nog wat tijd gaat kosten!

Verder heel erg benieuwd naar Nilüfer Yanya.
Denk Reprogram the Gene, maar het is lastig kiezen. Als jij Care doet, doe ik ook Care :)

Dat laatste is met Marillion natuurlijk vaak het geval, haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Stromae sterk, Nilüfer Yanya sterk, The Wheater Station droomt lekker weg, Marillion erg sterk (!), Bob Moses is heerlijk voor op de achtergrond idd, Stereophonics mwoah, Band of Horses weer wat leuker.

Dan ook nog een bijzondere, geen idee of dat mensen hieraan spreekt. Misschien de mensen die in het Nightwish, maar nog meer in het Myrkur hoekje zitten? Ik vond Sylvaine - Nova een erg goed album van gisteren. Meeslepend in emotie en af een toe een uppercut aan geluid gevend.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.551
11.046
Dan ook nog een bijzondere, geen idee of dat mensen hieraan spreekt. Misschien de mensen die in het Nightwish, maar nog meer in het Myrkur hoekje zitten? Ik vond Sylvaine - Nova een erg goed album van gisteren. Meeslepend in emotie en af een toe een uppercut aan geluid gevend.
Genoteerd, want Myrkur is ijzersterk! (In ieder geval stukken beter dan Nightwish, al zeg ik het zelf) :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Nilufer Yanya stelt inderdaad niet teleur. Prachtig album.

Stromae zitten fantastische dingen in. Vandaag Bob Moses maar eens luisteren.

In de categorie Duits en elektronisch: Dominik Eulberg met Avichrom. Erg fijn.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Het vermelden waard: de nieuwe plaat van Charlotte Adigéry & Bolis Pupul heeft een 'strong 8' van theneedledrop gekregen. België op de kaart!

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken