Albums van 2022

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Na Fever zat het er al aan te komen, ook het hele nieuwe album van Aldous Harding is erg fijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Op het lijstje voor deze week:
Aldous Harding - Warm Chris
Animals as Leaders - Parrhesia (nu aan het beluisteren)
Placebo - Never Let Me Go
Crown Lands - White Buffalo (al is dat volgens mij gewoon een herhaling van zetten, omdat alle nummers al zijn uitgebracht, maar dan als losse EP's)

Verder nog aanraders? Heb meer het idee dat er veel singles zijn uitgekomen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Vandaag staan Aldous Harding en Denzel Curry sowieso op de planning! Dit weekend dan waarschijnlijk ook Destroyer, Wallows, Ibibio Sound Machine en umru eens checken.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Bovenaan mijn lijstje staan (ga zo beginnen): Placebo, Aldous Harding, Destroyer, Selah Sue, Denzel Curry en Wallows.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.877
6.057
Vergeten jullie bij dit mooie weer ook niet de nieuwe van Koffee niet? :D
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
294
230
Denzel, Nigo, Destroyer, Kavinsky, Kilo Kish, Aldous Harding, Selah Sue & Placebo voor mij. Leuk dagje wel.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Ian Noe - River Fools & Mountain Saints
Samen met Erin Rae behoort deze tot beste Americana album van het jaar, tot nu toe.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Wat een plaat van Placebo zeg. Had hoge verwachtingen door die singles maar damn wat maken ze die waar.
Door wat ik hoor toch maar eens naar die Placebo geluisterd. Het is een plaat geworden die me eraan herinnert hoe fijn deze band kan zijn als ze willen. Wel positief verrast door dit album. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: El Branco

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Eindelijk de nieuwe Placebo ook rustig kunnen luisteren. Geweldig. Duister, onheilspellend en gevaarlijk. Wat een album.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.692
Red Hot Chili Peppers met Unlimited Love was eigenlijk verrassend goed. Vond de single Poster Child op het eerste oog niet zo goed, maar gek genoeg sprong die er bij een volledige luisterbeurt wel uit.

GGGOLDDD heeft ook This Shame Should Not Be Mine uitgebracht. Maakte op Roadburn Redux al indruk en nu het ook uitgebracht als album (niet live) is dat er eigenlijk niet minder op geworden. Fijne muziek, maar wel zonde dat het geïnspireerd is door een heel trieste gebeurtenis. Misschien is dat wel het randje dat het album precies nodig had.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Unlimited Love van Red Hot Chili Peppers het beste werk sinds Stadium Arcadium, heerlijk album. Was wat sceptisch na Poster Child en vooral Not The One maar vind dat meteen de minste nummers van het album. Wat neracroft al terecht aanhaalde, weinig hits maar wel stuk voor stuk fijne nummers. En Frusciante krijgt genoeg ruimte om te shinen, wat een muzikant!
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Confidense man - tilt wat luistert die lekker weg , stuk voor stuk nummers die je doen terug denken aan de club periode's eind jaren tachtig en negentig. Laat je verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: piep

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Confidense man - tilt wat luistert die lekker weg , stuk voor stuk nummers die je doen terug denken aan de club periode's eind jaren tachtig en negentig. Laat je verrassen.
Deze is idd erg lekker. Huisje schoonmaken met deze op de achtergrond was een stuk leuker. De Peppers vielen mij helaas tegen, ik kwam er niet in.

Hebben jullie al gezien wat ons komende vrijdag te wachten staat!?! De nieuwe Father John Misty, Jack White, Kae Tempest, Wet Leg en Vince Staples. En mocht je nog willen kun je daarna zo door met Archive, BANKS, Orville Peck, Joe Satriani of Lucius (of Papa Roach XD)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Deze is idd erg lekker. Huisje schoonmaken met deze op de achtergrond was een stuk leuker. De Peppers vielen mij helaas tegen, ik kwam er niet in.

Hebben jullie al gezien wat ons komende vrijdag te wachten staat!?! De nieuwe Father John Misty, Jack White, Kae Tempest, Wet Leg en Vince Staples. En mocht je nog willen kun je daarna zo door met Archive, BANKS, Orville Peck, Joe Satriani of Lucius (of Papa Roach XD)
Je vergeet Calexico, kijk ik persoonlijk ook erg naar uit.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken