Albums van 2022

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Vandaag Bodega grijs gedraaid lekkere beats en rifs zitten er weer op dit album. Niet veel anders dan hun vorige gaan lekker op de zelfde voet verder. Verder Marillion erg sterk album . Stromae ook zeer goed vind er wel af en toe iets van Manu Chao in zitten. Zit met smart te wachten op Porcupine Three.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Vanochtend nieuwe album van dé vrouw van DTRH19 geluisterd: Rosalia. Wat een pracht van een album. Heerlijke mengelmoes van stijlen met voortdurend die prachtige stem. Die moet gewoon naar Lowlands komen dit jaar (mits er tour volgt uiteraard).

Ook de nieuwe Midlake bevalt op eerste gehoor erg goed. Melodieus en melanchonisch, erg fraai!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Widowspeak met The Jacket. Prachtig sfeervol album.

Charlotte Adigery straks ook aanslingeren.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ghost - impera staat bij mij nu toch al een goeie week op repeat. ik wacht nog op northlane en motionless in white maar het zou mij verbazen als dit ghost album niet in mijn top 3 staat tegen het eind van het jaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Ik vind de nieuwe van Pluralone (soloproject van Josh Klinghoffer van RHCP en PJ) heel erg lekker! Totaal iets anders dan die andere bands. Nou is het sowieso meer een indieproject dus dat was wel te verwachten, maar toch.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Froukje prima, stelt alleen geen reet voor met maar 4 nieuwe nummertjes. Ja dat is een EP maar had wat meer gehoopt ofzo.

Charli fijn album!

Rosalia heb ik me al eens eerder over uitgelaten ;)

Pluralone zo op
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Een ep.. heeft toch nooit vaak meer dan 6 nummers ofzo? En ook vreemd om 'r af te straffen op de singles die ze in aanloop daarvan loste.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Dat zei ik. Of althans dat probeerde ik te zeggen.
En het is zeker niet afstraffen, juist positief dat ik meer wil dan 11 minuutjes nieuw werk ;) we want more we want more
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.398
1.906
ghost - impera staat bij mij nu toch al een goeie week op repeat. ik wacht nog op northlane en motionless in white maar het zou mij verbazen als dit ghost album niet in mijn top 3 staat tegen het eind van het jaar.
Leuk album inderdaad.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja die Midlake is geweldig.

Ook een heel fijn nieuw album van The Afterpartees. Zo'n ontzettend sympathieke band ook.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken