Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het Chinese Wang Wen brengt morgen het album Painful Clown & Ninja Tiger uit. We hebben het al volledig kunnen beluisteren en dit is weer een pareltje. Eerste keer met zang op een album en dan nog op best wat nummers, gelukkig allemaal in dienst van de nummers. Zou bijna zeggen dat dit het beste werk is dat ze tot nu toe gemaakt hebben, maar dat zal vast een discutabele mening zijn
Mocht je vanavond niks te doen hebben en je wil toevallig dit album beluisteren, stuur me even een berichtje en dan sturen we 'm door.
Nieuwe album van Little Simz is wel nog een mooie eindejaarsverrassing zeg! Zal niet in mijn jaarlijst terecht komen want nog te weinig geluisterd. Maar wel weer fijn!
Grey Area en Introvert waren uiteraard zeer goede platen maar ik heb er nooit zo hard mee geklikt als veel andere mensen.
Deze nieuwe daarentegen vind ik meteen heerlijk. Laid back en wat rauwer ook.