Albums van 2022

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
741
1.514
Het debuutalbum van Personal Trainer is vandaag uitgekomen šŸ„³
Heb deze net ook even beluisterd. Erg goed album! Nog net wat beter nog dan die van The Haunted Youth als je het mij vraagt. Eens kijken of ik die binnenkort nog eens live kan meepakken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: teunajax

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.425
6.088
Iemand hier de nieuwe First Aid Kit al beluisterd? Zelf nog niet aan toegekomen, wel benieuwd naar jullie meningen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Heb deze net ook even beluisterd. Erg goed album! Nog net wat beter nog dan die van The Haunted Youth als je het mij vraagt. Eens kijken of ik die binnenkort nog eens live kan meepakken.
Live ook zeker de moeite waard! Heb ze daar eigenlijk altijd nog leuker gevonden dan op plaat.

Op Best Kept Secret in de Casbah was het echt een gekkenhuis:

 
  • On fire
Waarderingen: Lion

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Check als jullie zin hebben eens de band
DEADLETTER . Naar mijn idee kon dit wel eens een fijne festival band worden.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
305
404
Goede tips hier. Personal Trainer vind ik mwoh, de verwachting met een paar leuke singles lag misschien ook te hoog. The Haunted Youth vind ik dan als geheel veel beter.
First Aid Kid had ik gemist, net opgezet en luistert lekker weg, met 2 of 3 uitschieters.

Alle 3 wel de moeite om komend jaar te gaan bekijken. Net als S10, verrassend afwisselend album, de rest van de familie is er helemaal weg van!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.215
3.755
Ayam van Disillusion. Op het eerste gehoor een stuk melodieuzer en vooral minder heftig dan voorgaande albums. Na meerdere luisterbeurten toch wel een parel. Meer prog- en postmetal invloeden, maar vooral heel pakkend.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Helemaal in mijn nopjes met het kliekjesalbum dat PJ Harvey heeft gedropt. Heel fijn als tussendoortje richting haar nieuwe album in 2023.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Voor die van wat harder houden luister eens de nieuwe van Seething Akira - Nozomi. Echt heel veel invloeden in dit album. Echt een aanrader.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Laatste Brockhampton album is uit... Or is it? :')

Nieuwe album lijkt een solo kevin abstract album te zijn. Met teksten als "only made it to get out of this deal".

Morgen daadwerkelijk het laatste album van Brockhampton, genaamd TM.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Poeh, vandaag als cadeautje gewoon nog een album uitgebracht door Brockhampton. De laatste keer dat ze dat deden met Saturnation serie, pakte dat enorm goed uit. Ik moet er nog even goed voor zitten maar The Family klinkt in ieder geval geweldig.


 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.038
Klinkt wat te veel als Kanye tbh, wat leuk is enzo.. maar het is te on the nose. Verder vrij straffe lyrics. TM moet ik nog 's beluisteren vandaag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.512
10.557
Antimatter - A Profusion of Thought
Mick Moss heeft het weer voor elkaar gekregen. Alles wat Antimatter uitbrengt, is simpelweg enorm goed! Net iets minder duister dan eerder werk, maar een nummer als Entheogen gaat daar wel meer naar terug. Fold is schitterend! Ga dat luisteren.

Sun-Mi Hong - Third Page: Resonance
Ook Sun heeft voor elkaar gekregen. Jazz is altijd goed, maar als zij het brengt is het stiekem toch net iets beter. Opener Care Less betekent al gelijk een mooi begin en nergens verslapt het Quintet. Home is een mooie Ć©Ć©n na laatste.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Ep van Deadletter-Heat! Is uit . Wat is dit gaaf . Deze gasten gaan 2023 groot worden. Alle nummers tot nu toe stuk voor stuk idiaal om grijs gedraaid te worden. Kan niet wachten op een volledig album.
Check itt!!!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Album van Prins S en de Geit vanochtend geluisterd. Het is wel verdraaid lekker gemaakt. Afgelopen zomer gezien tijdens de Zomerfeesten en het was heel aanstekelijk. Album is goed geslaagd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken