Albums van 2022

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Miles Kane voelde idd vooral als vulmateriaal ja. Deed me ook weinig.

Die nieuwe Aurora daarin tegen :love: Heerlijke plaat. Ook Yard Act en John Mellencamp bevielen prima.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Miles Kane voelde idd vooral als vulmateriaal ja. Deed me ook weinig.

Die nieuwe Aurora daarin tegen :love: Heerlijke plaat. Ook Yard Act en John Mellencamp bevielen prima.
Yard act net gezien via ESNS. Erg fijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Release radar staat weer te draaien en daarna liggen alweer meerdere albums klaar van vandaag. alleen niet veel waar ik veel van verwacht. Eigenlijk alleen Anaïs Mitchell en misschien Eels, Steve Vai en Pinegrove. Verder liggen op de stapel als ik zin hem wel Amber Mark, Modern Nature, Samm Henshaw, St. Paul & the Broken Bones en North Mississippi Allstars.

Als iemand nog andere tips heeft, graag!

Bleek ik vorige week nog gemist te hebben Jake Xerxes Fussell. En Fokko heeft een album/EP uit, altijd leuk natuurlijk.

Toppers van vorige week waren duidelijk wel Aurora en Yard Act, benieuwd wat deze week brengt :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Ik ga naast Eels ook nog zeker Madrugada luisteren. Beirut ben ik ook wel benieuwd naar, naar die verzamelaar. Tot slot nog Brent Cobb of die nieuwe plaat iets is.
En als het nog uitkomt de EP van squirrel flower.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Vandaag al Pinegrove (luisterde lekker weg) & Tara Nome Doyle (topplaat!) opgehad. Seffens nog Eels & Madrugada.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Release radar staat weer te draaien en daarna liggen alweer meerdere albums klaar van vandaag. alleen niet veel waar ik veel van verwacht. Eigenlijk alleen Anaïs Mitchell en misschien Eels, Steve Vai en Pinegrove. Verder liggen op de stapel als ik zin hem wel Amber Mark, Modern Nature, Samm Henshaw, St. Paul & the Broken Bones en North Mississippi Allstars.

Als iemand nog andere tips heeft, graag!

Bleek ik vorige week nog gemist te hebben Jake Xerxes Fussell. En Fokko heeft een album/EP uit, altijd leuk natuurlijk.

Toppers van vorige week waren duidelijk wel Aurora en Yard Act, benieuwd wat deze week brengt :)
Jethro Tull trouwens? Weet alleen niet of je dat iets vindt.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Van vorige week zijn vooral Anaïs Mitchell, Tara Nome Doyle, Madrugada, Wille & the Bandits en het 2 weken oude Jake Xerxes Fussell boven komen drijven, al moet ik de tips van @Yannick nog luisteren. Er kwamen Lowlands namen tussen door.

Vandaag weer een dikke stapel, dus flink veel te luisteren aankomende week. Met ongeveer in de volgorde: Black Country, New Road, Mitski, Korn, Animal Collective, Cate Le Bon en als ik er aan toe kom Los Bitchis, Hippo Campus, yeule, The Slow Show en Saba.

Als ik nog dingen over het hoofd zie hoor ik het graag ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Van vorige week zijn vooral Anaïs Mitchell, Tara Nome Doyle, Madrugada, Wille & the Bandits en het 2 weken oude Jake Xerxes Fussell boven komen drijven, al moet ik de tips van @Yannick nog luisteren. Er kwamen Lowlands namen tussen door.

Vandaag weer een dikke stapel, dus flink veel te luisteren aankomende week. Met ongeveer in de volgorde: Black Country, New Road, Mitski, Korn, Animal Collective, Cate Le Bon en als ik er aan toe kom Los Bitchis, Hippo Campus, yeule, The Slow Show en Saba.

Als ik nog dingen over het hoofd zie hoor ik het graag ;)
Dan denk ik ook wel Rolo Tomassi, al is dat met een lichte twijfel.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Vind Black Country, New Road - Ants From Up Here wel een erg sterk album.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Vind Black Country, New Road - Ants From Up Here wel een erg sterk album.
Zeker een sterk album. Pareltje. Op de eerste luisterbeurt sterker dan het debuut, maar dat kan ook komen omdat ik de singles Chaos Space Marine en Concorde erg lekker vond van te voren.

Ik vind Mitski een beetje vlak helaas.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Na vorige week Anais Mitchell valt deze week Erin Rae - Lighten Up ook goed in de smaak.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Nieuwe eels klinkt ook wel weer helemaal prima hoor. Eigenlijk is ieder album van die man altijd wel goed. Niet per se vernieuwend of zo, maar gewoon hele degelijke ondegrens altijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken