Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@wenteldave@Joslittel celeste, de echte dan hebben ook een nieuw album released, niet meteen werchter materiaal maar bij deze zijn jullie ook weer op de hoogte
Zeker een sterk album. Pareltje. Op de eerste luisterbeurt sterker dan het debuut, maar dat kan ook komen omdat ik de singles Chaos Space Marine en Concorde erg lekker vond van te voren.
Ik ben een sucker voor die sound van Black Country, New Road, dus ook deze plaat bevalt me weer erg goed. De nieuwe van Cate Le Bon past ook in mijn straatje.
Naast de goede BCNR, kon mij de nieuwe Korn ook goed bevallen. Maar de vetste vind ik toch denk ik yeule. Aparte stijl. Beetje Aurora met meer elektro en meer noise. Eerste en laatste nummer van het album trouwens overslaan (laatste is 4u44min, haha). Rolo Tomassi vond ik soms heel sterk en andere nummers (met het echte screamen als je dat zo noemt) weer minder. Amber Mark is niet mijn ding. Cate Le Bon en Los Bitchos vond ik prima, maar niet veel meer dan dat.
Ik heb die losse nummertjes niet echt zwaar beluisterd (op de eerste twee na zelfs niet gehoord), dus ik hoor dat nummer als eerste eigenlijk. Maar geloof me als ik zeg dat elk nummer op zijn minst goed is. Staan echt veel parels tussen en verassend uiteenlopend qua sfeer enzo. Vind het album in ieder geval een heel goede flow hebben.