Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het verbaasde me eigenlijk dat hier nog geen topic over was. Ik kijk altijd graag uit naar albums (en ik vermoed jullie ook), dus dit wordt de plek om nieuwe aankondigingen van albums neer te plempen, denk ik...
Echt heel benieuwd. Gaat wel ietsjes anders zijn las ik. Maar hun laatste album Pitfalls heel veel gedraaid. Zat super goed in elkaar met die unieke stem van de zanger.
Def Jam, het platenlabel van Kanye West, heeft deze week een luistersessie ingepland voor het nieuwe album van de rapper. Er bestaat een kans dat de plaat ook op korte termijn wordt uitgebracht, meldt Variety.
Def Jam, het platenlabel van Kanye West, heeft deze week een luistersessie ingepland voor het nieuwe album van de rapper. Er bestaat een kans dat de plaat ook op korte termijn wordt uitgebracht, meldt Variety.
Dream Theater is terug! De mannen komen 22 oktober met het album A View from the Top of the World. Met een speelduur van iets meer dan zeventig minuten hebben ze het weer bont gemaakt. Mooie albumhoes ook, maar de afbeelding kan ik hier niet zetten.
1. The Alien (9:32)
2. Answering The Call (7:35)
3. Invisible Monster (6:31)
4. Sleeping Giant (10:05)
5. Transcending Time (6:25)
6. Awaken The Master (9:47)
7. A View From The Top Of The World (20:24)
Weet niet goed waar ik het neer moet zetten maar misschien te ver gezocht maar Posty Fest komt weer terug eind oktober. Wellicht voor die tijd nieuw album van PM.