Album releases 2026

Nieuwe Pineapple Thief altijd interessant.
En ben benieuwd naar de plaat van The Temperance Movement. Heb ze tijdens hun reunie tour (ik denk dat ik het zo mag zeggen) gezien in Haarlem en dat was weer genieten. Nu lees ik online van fans wat gemengde verhalen over deze plaat en haalt het niet het niveau van hun eerste twee bluesrock platen. Desalniettemin, goed gitaarwerk en met Phil Campbell (nee, niet diegene die uit de dood moet herrijzen) een geweldige zanger.

• 100
Waarderingen: wenteldave
Nieuwe Cece Natalie en Slayyyter singles vallen aardig tegen helaas.

Deafheaven bewijst met deze EP dat ze nog steeds op het toppen van hun kunnen zijn na Lonely People With Power, wat ontzettend goed zeg.

Nieuwe Mula B album DOMUS ook zeer vermakelijk. De nummers uit de 101Barz sessie waren daar nog wel iets beter, maar puur alleen het feit dat we 1 OP 1 nu op streaming hebben is al fantastisch.

Wil verder nog Marina Herlop en Cameron Winter gaan checken. Vrij rustig weekje zo? Maar heb ook echt nog ontzettend veel in te halen van de afgelopen weken/maanden dus ik klaag niet.

Excuses als dit een week na de release niet meer het juiste topic is, maar het nieuwe album van Kofi Stone (The Last Flower To Bloom) is echt heerlijk.

Hiphop zoals ik het heel graag hoor: strakke rap over persoonlijke onzekerheden en serieuze onderwerpen (Arlissa over seksueel misbruik bijv.) gecombineerd met een muzikaal zeer fijne productie. Beats met een soul/jazz tintje met af en toe vocals. Goede verhouding daartussen, net als tussen volledig eigen tracks en featurings.

Hij stond vorig jaar op Lowlands en zie hem graag met zijn nieuwe werk terugkeren naar de Nederlandse festivals volgend jaar. Ik zet m'n geld in op DTRH gezien de vergelijkbare stijl als Loyle Carner en het feit dat hij zeer goed ontvangen werd.

desolat - People as Idiots and Idiots as Leaders (Anarcho-Punk Noise Rock)
guest appearance JARBOE (SWANS, NEUROSIS)

Deadroads - Songs From The Cave (Desert Rock/Stoner)

Goblin Cock - Traumanaut (Prog. Rock/Metal)

Old Man’s Will - At Last (bluesy guitar driven classic rock)

ORBITA - Farewell to All We’ve Lost (Doom/Post-Metal/Stoner)

Pegzilla - Disobedience (Psychedelic Rock)

Semuta - Thoughtless/Dreamless (Post-Metal/Progressive)

TENEBRA - A Death Chant EP (Post-Prog)

Laatst bewerkt:
Nieuwe Cece Natalie en Slayyyter singles vallen aardig tegen helaas.

Deafheaven bewijst met deze EP dat ze nog steeds op het toppen van hun kunnen zijn na Lonely People With Power, wat ontzettend goed zeg.

Nieuwe Mula B album DOMUS ook zeer vermakelijk. De nummers uit de 101Barz sessie waren daar nog wel iets beter, maar puur alleen het feit dat we 1 OP 1 nu op streaming hebben is al fantastisch.

Wil verder nog Marina Herlop en Cameron Winter gaan checken. Vrij rustig weekje zo? Maar heb ook echt nog ontzettend veel in te halen van de afgelopen weken/maanden dus ik klaag niet.
Ah leuk Mula, die ga ik toch wel opzetten. Hij is echt on fire afgelopen tijd.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion

Users who are viewing this thread