Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoewel het geweld met grote namen over een week pas losgaat, zijn we morgen toe aan de eerste vrijdag van het jaar en daarbij behorend een album release dag. Hoog tijd om het topic voor het aankomend jaar te openen dus.
Eerste releases van dit jaar zijn een feit. Paleface Swiss - Cursed is op zich wel een aardige. Normaal niet echt m'n genre, maar ik vind het stiekem best wel lekker wegluisteren.
Eerste releases van dit jaar zijn een feit. Paleface Swiss - Cursed is op zich wel een aardige. Normaal niet echt m'n genre, maar ik vind het stiekem best wel lekker wegluisteren.
Ik wist niet wat te verwachten en na 2 nummers dacht ik het wel gehoord te hebben, maar het album blijft boeien. Enough? zorgt voor een mooie stijlbreuk in het begin en dan een stijlbeuk, dammit! Weer lekker eerste album van het jaar dat ik geluisterd heb; voor 2024 was dit SPRINTS