Concertaankondigingen

zworp3

Support act
17 mei 2018
856
561
Maar die Stevie Nicks is gewoon van de pot gerukt qua prijs.
Ik zou hier de concert week promotie prijs wel voor geven, een 50 EUR, maar dan wel voor een topplaats ergens vooraan.
Dat zou een faire prijs geweest zijn.
Heb nul interesse in Stevie Nicks, maar 50 euro voor een topplaats vooraan zou natuurlijk ridicuul weinig zijn. Als je dat als organisator zou voorstellen word je gelijk uit het adresboek gedelete.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Heb nul interesse in Stevie Nicks, maar 50 euro voor een topplaats vooraan zou natuurlijk ridicuul weinig zijn. Als je dat als organisator zou voorstellen word je gelijk uit het adresboek gedelete.
Nou, Eagles gaat ook naar een derde van de prijs in Gelredome. En die +/- 60 EUR voelt daar ook gewoon 'juist' aan.

Die 180 EUR voor Stevie Nicks is gewoon heel erg overdreven.
Zelfs al mocht hier Fleetwood Mac op het podium staan (in welke afgeslankte bezetting dan ook), dan zou dit nog veel te veel zijn.

Ik wil er nog een stukje bijdoen, maar prijzen tussen 40 en 75 EUR voor deze naam was een correcte prijszetting geweest.
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
123
107
Havok + Skeletal Remains + Dust Bolt naar Doornroosje 12 augustus
Peter Cat Recording Co. naar doornroosje 30 november
Butcher Babies naar effenaar 11 Augustus
Portland doet een tour: 10 oktober mezz, 11 oktober hedon, 12 oktober al vermeld hierboven, 13 oktober luxor live, 17 oktober grenswerk, 25 oktober effenaar
SHOOM support bij iceage ekko 22 mei
Jorge Drexler naar tivoli 5 december
Bernth + Charles Berthoud naar tivoli 24 januari 2025
King Congo Powers & The Pink Monkey Birds naar db's 14 september
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.305
3.917
6 data erbij in Rome voor David Gilmour:

ROME SHOWS ANNOUNCED
Circo Massimo
27, 28, 29 September
1, 2, 3 October

First access to tickets for Italian residents pre-ordering Luck and Strange from the official David Gilmour Italian Album Store at https://DavidGilmour.lnk.to/storeIT (including those who have already done so)

General sale, Friday 17 May
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Joslittel

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
6 data erbij in Rome voor David Gilmour:

ROME SHOWS ANNOUNCED
Circo Massimo
27, 28, 29 September
1, 2, 3 October

First access to tickets for Italian residents pre-ordering Luck and Strange from the official David Gilmour Italian Album Store at https://DavidGilmour.lnk.to/storeIT (including those who have already done so)

General sale, Friday 17 May
Only Mainland Euope shows :(
 
  • Verdrietig
Waarderingen: PJ en Sjakie de Wit

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
218
190
Hiqpy kan door onvoorziene omstandigheden vanavond niet optreden op CAMP. 2 in de Groene Engel (met Oh Hazar). Ze worden vervangen door Minor Citizen.
 

LevonHelm

Playlistbediener
1 mei 2023
38
123
Sledeon + Elusion 7 november naar Luxor Live voor de debuutalbumpresentatie va eerstgenoemde.
EP-release van NoRose in Metropool Enschede op 27 juni.
Adi Oasis op 24 juli naar Tolhuistuin.
Bywater Call komt op 6 oktober naar De Bosuil.
FFOOSS support by The Black Lips in Mezz op 2 juli.
Tankard komt naar Willemeen op 12 oktober.
Nog een debuutalbumpresentatie (lekker scrabblewoord), dit keer die van Release The River op 27 november in Gebr. Nobel.
The Gories komen op 21 november naar Rotown.
Quivers staan op 6 december in Paradiso.
The Marias staan op 4 november in Melkweg.
Volgens mij heeft TivoliVredenburg het nog niet aangekondigd, maar Matt Andersen zelf wel; hij komt op 19 november naar Utrecht voor Ramblin' Roots.
Hooverphonic komt op 7 november met een strijkkwartet naar Muziekgebouw Eindhoven onder de noemer Hooverphonic & Strings.
Collignon op 19 oktober naar Simplon en 31 oktober naar De Nijverheid.
Ntjam Rosie samen met Licks & Brains naar Corneel op 16 november.
Grainbait en Two Timer vormen het voorprogramma van Zach Person in De Piek.
Peter Cat Recording Co. naar Doornroosje op 30 november.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.908
Uit voorzorg doe ik toch Rome aan. Dit wil ik niet aan me voorbij laten gaan.
Ik vind het ook wel vreemd. 6 keer Rome, dat is bijna 500.000 tickets. Dus als je het zo bekijkt is er plek zat alleen moet je er dan voor reizen... Blijf het wel vreemd vinden om op deze manier je "laatste" tour te doen.
 

The Black

Campingartiest
27 feb 2015
79
63
Ik vind het ook wel vreemd. 6 keer Rome, dat is bijna 500.000 tickets. Dus als je het zo bekijkt is er plek zat alleen moet je er dan voor reizen... Blijf het wel vreemd vinden om op deze manier je "laatste" tour te doen.
Als je de filmpjes bekijkt van zijn laatste optredens op deze locatie, is het aantal bezoekers aanzienlijk kleiner. Ik heb gelezen dat het slechts 14.000 mensen zijn per show.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.747
1.908
Als je de filmpjes bekijkt van zijn laatste optredens op deze locatie, is het aantal bezoekers aanzienlijk kleiner. Ik heb gelezen dat het slechts 14.000 mensen zijn per show.
Ah, dat veranderd de zaak. Dan verwacht ik eigenlijk dat hij ook nog zo'n serie concerten gaat doen in (Zuid) Amerika en dan maar hopen dat hij in 2025 nog een een keer terug komt en dan wat meer in de buurt....
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Darkside
06/11: Vooruit (Gent)
07/11: Ancienne Belgique (Brussel)
08/11: LGW? (Utrecht)

Sowieso bij in Gent! Altijd fijn als zo'n bands op een kwartiertje fietsen langskomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken