Concertaankondigingen

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.404
6.066
3 keer Ziggo. Doe dan maar gewoon een stadion zou je denken.
Nee, ik denk dat dit een hele goede keuze is voor haar muziek. Wat ik qua live beelden heb gezien, heeft ze al de neiging om zich live wat te overschreeuwen, dat zal in een stadion alleen maar meer zijn. En ze wil ook een beetje kleine momentjes kunnen maken lijkt me, die verwaaien in zo'n grote open bak al snel.
 

Smino

Nieuw lid
20 mrt 2024
4
9
Je kan eventueel via Platenzaak een code krijgen voor de presale morgenmiddag, mits je een album koopt.
Let op: Billie Eilish is zelf waarschijnlijk niet te verstaan boven 17.000 meezingende tieners uit. Althans, de vorige keer niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
373
309
Compact Disc Dummies vs blackwave. op 7 november in de Lotto Arena als onderdeel van Red Bull Soundclash

Format is hier wat uitgelegd inclusief ticketlink, verkoop is al gestart:
 
  • On fire
Waarderingen: Raoul

wemmie

Nieuw lid
1 mei 2024
4
8
Als Lurker al een tijdje aan het volgen, en ik mis al de compleetheid van de lijstjes van bands... ik volgde sowieso al wat er in Groningen op het programma komt dus kan het net zo goed hier ook posten, (ik heb niet echt goed gekeken of ze al waren aangekondigd of niet, sorry voor de dubbelingen) kan ook best dat ik hier en daar wat ben vergeten...
Maan op 27 oktober naar Spot. verkoop 3 mei
Roxeanne Hazes in theathertour naar spot op 4 maart 2025 ook 3 mei voor kaartjes
Blaudzun 1 maart 2025 ook naar Spot verkoop 7 mei
Dead south op 12 maart 2025 naar AFAS live voorverkoop vrijdag 3 mei. (zelf aangekondigd op social media)
Fat Dog, VERA, 9 oktober, al in de verkoop
Bonny Doon 6 september in VERA, voorverkoop vrijdag 3 mei.
DZ Deathrays 31 oktober in VERA, vvk 2 mei
Meltheads, 11 december VERA, al in de verkoop
De Kift, 11 januari in VERA, ook al in de verkoop
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
Als Lurker al een tijdje aan het volgen, en ik mis al de compleetheid van de lijstjes van bands... ik volgde sowieso al wat er in Groningen op het programma komt dus kan het net zo goed hier ook posten, (ik heb niet echt goed gekeken of ze al waren aangekondigd of niet, sorry voor de dubbelingen) kan ook best dat ik hier en daar wat ben vergeten...
Maan op 27 oktober naar Spot. verkoop 3 mei
Roxeanne Hazes in theathertour naar spot op 4 maart 2025 ook 3 mei voor kaartjes
Blaudzun 1 maart 2025 ook naar Spot verkoop 7 mei
Dead south op 12 maart 2025 naar AFAS live voorverkoop vrijdag 3 mei. (zelf aangekondigd op social media)
Fat Dog, VERA, 9 oktober, al in de verkoop
Bonny Doon 6 september in VERA, voorverkoop vrijdag 3 mei.
DZ Deathrays 31 oktober in VERA, vvk 2 mei
Meltheads, 11 december VERA, al in de verkoop
De Kift, 11 januari in VERA, ook al in de verkoop

Welkom Wemmie.

Ik kan je zeggen, we missen het allemaal...
 

residentalien

Randprogramma
2 mrt 2024
120
102
ik doe ook een kleine toevoegingen maar ik moet het met de (vreselijke) agendas van de pop podias zelf doen:

Daryll-Ann op tour in 2024/2025;
2024: oktober 2 rotown, oktober 3 tivoli, oktober 4 doornroosje, 12 oktober Fluor, 17 oktober Metropool, 18 oktober neushoorn, 19 oktober paard, 25 oktober burgerweeshuis
2025: 22 januari paradiso, 6 februari vera, 7 februari Luxor Live, 14 februari effenaar, 21 februari Hedon. Kaarten al in de verkoop.

Jarrod Dickenson 12 december Tivoli, 13 december Effenaar in de Rozenknop

The Wood Brothers 27 augustus Muziekgebouw Eindhoven

Koyaanisqatsi door het Philip Glass Ensemble 1 oktober spot/oosterpoort Groningen en 6 oktober 2024 Muziekgebouw Eindhoven

Lewsberg 12 Juli Rotown

Dirty sound magnet 5 september Merleyn

Against the current + Dead Pony 27 juni doornroosje

Bonny Doon 9 september Merleyn

MAMMOTH WVH 30 juni doornroosje, 1 juli Bosuil

ROAR 14 September paard

PINS & KNUCKLES FACES OF DEATH TOUR: VEIL OF MAYA + SIGNS OF THE SWARM + VARIALS + TO THE GRAVE 22 November 013
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken