Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mij sluiten ze de Main ook af (na Rammstein), dus als dat jullie bevalt, vergeet dan zeker jullie tickets voor Oliver, The Years te kopen. Dit kan nog maar even, dus wacht niet te lang
Tja, of ze vinden The Chemical Brothers gewoon een act die prima na de headliner kan als dance-afsluiter.
zoals Skrillex na Metallica op Werchter, of Chemical Brothers vaker, Netsky, enz enz.
Tja, of ze vinden The Chemical Brothers gewoon een act die prima na de headliner kan als dance-afsluiter.
zoals Skrillex na Metallica op Werchter, of Chemical Brothers vaker, Netsky, enz enz.
Maar sinds ze stoïcijns om max 01 h eindigen, is dat moeilijker geworden. Van mij mogen ze de dance-act heel graag terugbrengen, maar ik vrees er toch voor.
Maar sinds ze stoïcijns om max 01 h eindigen, is dat moeilijker geworden. Van mij mogen ze de dance-act heel graag terugbrengen, maar ik vrees er toch voor.
Olivia Dean een show van 1,5 of 2 uur geven en daarna nog een uur en kwartier Chemical Brothers is niet mijn favoriete optie maar klinkt zeker niet slecht.