Bruce Springsteen

Joined

Nieuw lid
13 aug 2024
4
2
  • Winning
Waarderingen: Bartjuh1981

glider5

Campingartiest
1 mei 2023
52
14
Ondertussen zoek ik nog steeds naar een Prato A ticket voor San Siro / Milaan 3 juli 2025. Iemand?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.953
2.024
Liverpool schijnt op korte termijn te worden aangekondigd. Benieuwd wanneer de extra data voor volgend jaar in Europa volgen.
Op efest staat dat hij daar volgend jaar speelt. Niet dat dit op korte termijn wordt aangekondigd al hoop ik zelf dat ze niet al te lang meer wachten. Er komt namelijk nog meer aan. Keuzestress.......😬
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.449

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
309
258
Wat een setlist gisteren zeg! Gaaf dat hij er zoiets speciaals van wilde maken in z'n achtertuin.

https://www.setlist.fm/setlist/bruc...y-park-oceanfront-asbury-park-nj-3abbdbb.html
Niet te geloven zeg inderdaad?! En eindelijk weer eens Meeting across the River én Jungleland! Ik sla mezelf nog steeds voor m’n kop dat ik 25 jaar terug in Arnhem alleen de eerste avond geweest ben, terwijl hij juist de tweede avond deze twee juweeltjes achter elkaar speelde. (Zou kunnen dat ik dit al eerder verzucht heb op dit forum, zoja dan excuses voor dit dubbelopbericht maar het zit me na 25 jaar nog steeds diep).
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Dear Lord, wat een setlist ja... Wat was ik daar graag bijgeweest! Hopelijk komt er een volledige Youtube-versie met de officiele audio.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken