Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bruce Springsteen narrates this evocative look at his band’s career, teaming up with longtime collaborator Thom Zimny to investigate the singular alchemy that produced such a tight-knit and enduring group.
Bruce Springsteen: "We ain't doing no farewell tour bullshit! Farewell to what? A thousand people screaming your name? Get the hell out. I ain't goin anywhere!"
Op efest staat dat hij daar volgend jaar speelt. Niet dat dit op korte termijn wordt aangekondigd al hoop ik zelf dat ze niet al te lang meer wachten. Er komt namelijk nog meer aan. Keuzestress.......
Waaah allejezus wat een setlist! Eindelijk weer eens Sandy en Jungleland. Maar dan ook een Thundercrack erbij en paar andere oudjes. Hele mooie setlist en dan nog kunnen afsluiten met JErsey Girl. Die avond moet magie geweest zijn.
Niet te geloven zeg inderdaad?! En eindelijk weer eens Meeting across the River én Jungleland! Ik sla mezelf nog steeds voor m’n kop dat ik 25 jaar terug in Arnhem alleen de eerste avond geweest ben, terwijl hij juist de tweede avond deze twee juweeltjes achter elkaar speelde. (Zou kunnen dat ik dit al eerder verzucht heb op dit forum, zoja dan excuses voor dit dubbelopbericht maar het zit me na 25 jaar nog steeds diep).