Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zoals elk jaar op de website van pukkelpop bij de timetable je artiesten (per dag) aanduiden en dan op het print icoontje duwen en dan krijg je dat en kan je het afdrukken als je een printer hebt uiteraard.
ook maar even een persoonlijke line-up poster laten maken wat in de app kan (zoals vorig jaar) met naast mijn must-sees nog wat namen bij die ik hoop te ontdekken dit jaar.
zoals elk jaar op de website van pukkelpop bij de timetable je artiesten (per dag) aanduiden en dan op het print icoontje duwen en dan krijg je dat en kan je het afdrukken als je een printer hebt uiteraard.
Als er niks meer verandert wordt dit het voor mij. En dan moet ik zeggen: wat een programma! De vrijdag is heel goed (jammer van Geese), de zondag is top en de zaterdag is één van de beste PKP dagen ooit (en ik draai al mee van in Leopoldsburg)
Denk dat ik jou ook veel tegen ga komen! Mooi lijstje. Geese vs Basement gaat denk ik voor mij een keuze op het moment worden, oprecht 2 must sees... Heb het voordeel dat ik Geese al 2x aan het begin van dit jaar heb gezien, maar toch erg lastig.
Lijkt me dan dat ze hekken zullen zetten parallel met de boulevard zodat je niet naar de Main kan wandelen, en dat ze ook het catering-gedeelte met de speciaalbierentent al opendoen op donderdag.
Dat is toch heel veel "moeite" en "te controleren terrein" voor 3 optredens tot 23u. Daarna niets meer in die ganse uithoek, dus dan de speciale-bieren-toog en de foodzone terug dicht?
En pas dan begint de drukte rond de boiler, of valt de piek al vroeger?
Op de website, in de update sectie staat “And if you think the party starts on Friday, you're already 29 artists behind” op de Donderdag line-up pagina tel ik maar 28 namen…