Pukkelpop 2026

Zwakke donderdag. dEUS wel leuk maar inderdaad niet in de core van dat donderdagpubliek.

In vergelijking met vorig jaar Bazart, Eefje, Roxy Dekker, Frenna, J. Bernardt...

Ik hoef hier buiten dEUS eigenlijk niets van te zien.
Ow ow, Kaboutertje Putlucht stond op mijn verlanglijst voor PKP dit jaar, één van de beste albums van het jaar gemaakt wat mij betreft. Benieuwd naar! En Lenny Lenny is toch ook wel een must op donderdag.

Ow ow, Kaboutertje Putlucht stond op mijn verlanglijst voor PKP dit jaar, één van de beste albums van het jaar gemaakt wat mij betreft. Benieuwd naar! En Lenny Lenny is toch ook wel een must op donderdag.
Ga mij eens inluisteren voor Kabourtje Putlucht dan!

Nederlandse rapper, heeft onlangs de B in zijn naam laten wegvallen; heette hiervoor Mula B. Zijn laatste album Narcopop werd in Nederland erg goed ontvangen
Van Nederlandse rap ken ik niet veel. IJsland vind ik wel erg goed, dus zal ik deze Mula (B) ook eens checken.

Zeer leuk dat de backyard al open is op donderdag!

Hoe zal het terrein er dan uitzien, een gang tussen herashekken naar de backyard? 😅

Op de website, in de update sectie staat “And if you think the party starts on Friday, you're already 29 artists behind” op de Donderdag line-up pagina tel ik maar 28 namen… 🤔

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread