Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ow ow, Kaboutertje Putlucht stond op mijn verlanglijst voor PKP dit jaar, één van de beste albums van het jaar gemaakt wat mij betreft. Benieuwd naar! En Lenny Lenny is toch ook wel een must op donderdag.
Ow ow, Kaboutertje Putlucht stond op mijn verlanglijst voor PKP dit jaar, één van de beste albums van het jaar gemaakt wat mij betreft. Benieuwd naar! En Lenny Lenny is toch ook wel een must op donderdag.
Nederlandse rapper, heeft onlangs de B in zijn naam laten wegvallen; heette hiervoor Mula B. Zijn laatste album Narcopop werd in Nederland erg goed ontvangen
Nederlandse rapper, heeft onlangs de B in zijn naam laten wegvallen; heette hiervoor Mula B. Zijn laatste album Narcopop werd in Nederland erg goed ontvangen
Op de website, in de update sectie staat “And if you think the party starts on Friday, you're already 29 artists behind” op de Donderdag line-up pagina tel ik maar 28 namen…