Iron Maiden

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.373
1.450
Ook geplaatst in het Graspop topic maar hier ook wel van toepassing


"
Iron Maiden is dus vrij op de vrijdag en de donderdag van Graspop maar die vrijdag zie ik niet gebeuren omdat ze de volgende dag al in UK spelen. Die donderdag past perfect. Heb ook eens gekeken of er op die donderdag geen andere festivals zijn die kunnen gaan lopen met Iron Maiden.

1. Hellfest al niet normaal gezien want ze hebben al data in Parijs en Belfort
2. Summerside (een festival in Zwitserland dat dit jaar gelijktijdig was en Corey Taylor en Bruce Dickinson onderandere had net als Graspop) zal het ook wel niet zijn want ze hebben al een datum in Zurich
3. Pinkpop zal het ook wel niet zijn (had gekunnen, als Pukkelpop kan of Rock Werchter, dan kan Pinkpop ook) want ze hebben een datum in Arnhem
4. En ook Copenhell zal het wel niet zijn want ze hebben een datum in Kopenhagen de week er voor


Wel opvallend: geen Download (Scandinavische tour dan), geen Tons Of rock (UK tour dan), ... . Wacken kan nog wel (lange tour zeg) maar zie ik eigenlijk niet gebeuren.

Nog opvallend: ze spreken over 27 data maar ik tel maar 28 data"
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.208
13.424
geen Tons Of rock (UK tour dan), ... .
Niet heel opvallend toch als je al twee data in NO hebt staan? Live Nation heeft dat eens een keertje aan Trondheim Rocks gegund (en terecht, omdat ze in '22 al op ToR hebben gestaan).

Verder: merci Sherlock. Sorry, ik heb wat azijn op...

Edit: Over Tons of Rock gesproken - die komen ook binnenkort met nieuws. Dagtickets staan al klaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: won666

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken