Ben ik overigens de enige die de Fritz meuk echt niet te harden vind? Heb er geen diepgravende studie vn gemakt, maar zie eigenlijk niemand meer met frisdrank lopen sinds ze dat rioolwater op de kaart hebben gezet.
Volgens mij staan dit soort dingen altijd in de huisregels zodat je er altijd op kan terugvallen maar de handhaving er van ligt volgens mij meer bij de persoon/het team zelf in het moment. Die zullen echt niet vet streng gaan zijn als er niet ook andere dingen spelenWat denk ik ook wel meespeelt is dat vorig jaar in de huisregels ook stond dat het niet mag lees ik, maar ik hoor hier van anderen dat er heel veel Palestinavlaggen waren en de organisatie nauwelijks ingreep. Dan begrijp ik dat het verbod handhaven nu voor onbegrip zorgt en juist voor escalatie als je mensen er op aanspreekt.
Heb je dat niet ervaren qua regels of ook qua publiek/sfeer?Ik verbaas mij er eerlijk gezegd ook over dat het niet mag, maar ook dat ik het nergens zag, dacht juist dat BKS een vrijer en "linkser" festival was dan bijvoorbeeld een LL, maar dat heb ik totaal niet ervaren.
Beste cola die er is imo.Ben ik overigens de enige die de Fritz meuk echt niet te harden vind? Heb er geen diepgravende studie vn gemakt, maar zie eigenlijk niemand meer met frisdrank lopen sinds ze dat rioolwater op de kaart hebben gezet.
Ik vind persoonlijk Fritz lekkerder, minder zoet dan merkcola. Vorig jaar door de warmte heel veel gedronken. Dit jaar hoefde door de lage temperaturen de dorst niet zo gelest te worden en hebben we voornamelijk bier gedronken. Daarover: kuddos dat het grote bier ook echt groot was! Iig meer dan de 0,33L die je bij MOJO voortaan krijgtBen ik overigens de enige die de Fritz meuk echt niet te harden vind? Heb er geen diepgravende studie vn gemakt, maar zie eigenlijk niemand meer met frisdrank lopen sinds ze dat rioolwater op de kaart hebben gezet.
Nee, daarvoor moet je naar het officiële Pepsiforum.Ik zit op een blog met colahaters blijkt.
Ik vrees dat ik je moet rapporteren en blokkeren. En die vermelding kn mijn testament kan jij ook mooi vergeten.Nee, daarvoor moet je naar het officiële Pepsiforum.
Ook niet helemaal waar natuurlijk, want laten we niet beginnen met Pepsi cola noemen.Nee, daarvoor moet je naar het officiële Pepsiforum.
Die cola is prima maar vooral die Rabarber fritz blijft wel ontzettend fijn zeker op een festival dagBeste cola die er is imo.
Beste frisdrank ooit de rabarber Fritz!Die cola is prima maar vooral die Rabarber fritz blijft wel ontzettend fijn zeker op een festival dag
Je zal zeker niet de enige zijn, maar ik sluit me aan bij diverse mensen hierboven: Fritz is voor mij de lekkerste frisdrank en zeker de cola vind ik veel lekkerder dan de alternatieven.Ben ik overigens de enige die de Fritz meuk echt niet te harden vind? Heb er geen diepgravende studie vn gemakt, maar zie eigenlijk niemand meer met frisdrank lopen sinds ze dat rioolwater op de kaart hebben gezet.
Je ziet het een beetje te zwart-wit. Je bent niet alleen bezig met ingrijpen, maar ook heel veel bezig met voorkomen, en de sfeer goed te houden. Wat je hier niet inziet is dat je nu heel erg spreekt uit jouw eigen referentie kader. Jij vind het goed, jij vind dat het moet kunnen, jij vind het twijfelachtig dat.... maar wat jij misschien niet ziet dat anderen zich hier wel aan ergeren, irriteren waardoor het risicvoller begint te worden.Om niet lullig te doen is dit toch het argument dat mensen gebruiken om ACAB te roepen? Zelfs al ben je een schat van een man, je staat in dienst van een organisatie of systeem dat in dit geval protest tegen genocide verwijdert. Of je het daar mee eens bent is een ander verhaal, maar je bent wel de fysieke hand van een organisatie die dit arbitraire beleid uitvoert. Overigens vind ik het sowieso twijfelachtig, want in de huisregels staat heel duidelijk dat vlaggen verboden zijn op het terrein, maar ik heb tijdens het Nederlands elftal meerdere Nederlandse vlaggen gezien. Waar wordt dan de grens getrokken?
Daarbuiten gelaten, als je daar aanstoot aan neemt dan moet je al twijfelen of je naar een festival wilt gaan waar Sophie Straat, Genesis Owusu en Model/Actriz in hun acts uitspreken voor Palestina. En BKS moet niet zo spastisch doen want op DTRH waren de Palestijnse vlaggen niet te tellen en dat ging gewoon goed.
Ook qua publiek, vind Lowlands soms wel een iets meer vrijer linkser publiek aantrekken voor mijn gevoel.Heb je dat niet ervaren qua regels of ook qua publiek/sfeer?
Ik dacht dat men hier niet zo zwart-wit moest denken?Fitz cola drinkers moeten wel buitengezet worden overigens. Hoe of wat je het ook keert, en wat je mening ook is![]()
Ben je al weer wat beter?Ik dacht dat men hier niet zo zwart-wit moest denken?
Haha knappe jongen die mij met mijn colaatje het BKS terrein afkrijgtFitz cola drinkers moeten wel buitengezet worden overigens. Hoe of wat je het ook keert, en wat je mening ook is![]()