Festileaks Draft XVII: Chosen by another

Ik denk dat Koekdoos te aardig is om 5 glam namen te gaan kiezen maar dat hij iets gaat kiezen wat voor iedereen werkbaar is. Ik gok op Helene Fischer.
Zelfs met 5 glam namen zou ik de uitdaging wel aan willen! Totaal geen flauw idee wat ik moet verwachten maar komt vast goed 😂

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
We beginnen gewoon lekker klein. Zou zeggen, maak er een dag opener van, in een tent of iets dergelijks.

Wat mij betreft zet je ze gewoon om 6 uur ‘s ochtends:

Sixx:A.M.

De solo band van Nikki Sixx van onze vrienden van Mötley Crüe. Live gezien op Graspop in 2016 na de afscheidstour van MC (al weten we allemaal hoe dat is afgelopen!).

Groot feest en succes ermee!

@teunajax en daarna @Yannick

We beginnen gewoon lekker klein. Zou zeggen, maak er een dag opener van, in een tent of iets dergelijks.

Wat mij betreft zet je ze gewoon om 6 uur ‘s ochtends:

Sixx:A.M.

De solo band van Nikki Sixx van onze vrienden van Mötley Crüe. Live gezien op Graspop in 2016 na de afscheidstour van MC (al weten we allemaal hoe dat is afgelopen!).

Groot feest en succes ermee!

@teunajax en daarna @Yannick
Ik dacht even dat je die "rapper" 6ix9ine aankondigde.

Ik dacht even dat je die "rapper" 6ix9ine aankondigde.

Ik las dat er hoge verwachtingen waren voor mijn namen, dus dan moet ik wel even met wat hardrock en glam komen!

Maar zoals @JK79 zegt, ga het wel werkbaar maken hoor, geen paniek!

Edit: tenzij men graag een onwerkbaar glamfeest wil uiteraard 🤪

Ik las dat er hoge verwachtingen waren voor mijn namen, dus dan moet ik wel even met wat hardrock en glam komen!

Maar zoals @JK79 zegt, ga het wel werkbaar maken hoor, geen paniek!

Edit: tenzij men graag een onwerkbaar glamfeest wil uiteraard 🤪
Een onwerkbaar glamfeest past wel in de koker met K3 en de Toppers, toch?

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Denk dat een glamfest wel makkelijker is, zeker omdat je minder concurrentie gaat hebben. Maar het wordt een mooie mix uiteindelijk
Persoonlijk vind ik een glamfest maken meer een uitdaging dan een line-up rond "foute" artiesten te maken. Voor dat laatste hoef je alleen maar playlists van 100%NL en/of Q-music foute uur door te spitten.

Persoonlijk vind ik een glamfest maken meer een uitdaging dan een line-up rond "foute" artiesten te maken. Voor dat laatste hoef je alleen maar playlists van 100%NL en/of Q-music foute uur door te spitten.

Be Patient Stephen Colbert GIF by The Late Show With Stephen Colbert

• Wow
Waarderingen: JK79
Wordt wel lastig als er straks 10 100%NL feestjes zijn haha

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread