Best Kept Secret 2025

Toch knap dat je in dezelfde post de verontwaardiging niet snapt voor pro-Hamas uitingen, maar wel vind dat mensen met pro-nazi uitingen niet op het festival mogen spelen. Wmb allebei even slecht en niet wenselijk op je festival.

Hamas een organisatie die verantwoordelijk is voor massa moorden, het Palestijnse volk al jaren lang misbruikt voor eigen gewin, het liefst iedereen die niet in dezelfde religie geloofd uitmoord, vrouwen ziet als minder, alles en iedereen wat met LHBTQ te maken het liefst van de daken af gooit, etc.. Iedereen die dat soort gekken steunt is wat mij betreft geen haar beter als mensen die nazi gedachtegoed steunen.
Dat maakt het zo ingewikkeld. Ze hebben allemaal gruwelijke dingen op hun geweten, maar ondertussen lijken groeperingen als Hamas en Hezbollah wel als enige weerstand te bieden tegen het geweld van de huidige Israelische regering. Dit terwijl onze regeringsleiders op eieren lopen als het gaat om het veroordelen en sanctioneren van deze daden. Ik voel bij mezelf ook veel machteloosheid over dit stuk. Mijn volksvertegenwoordigers kijken weg terwijl er overduidelijke tekenen van genocide zijn in Gaza. Hoe kan het toch dat de club van Netanyahu, Smotrich en Ben Gvir door hen niet keihard en onvoorwaardelijk aansprakelijk wordt gehouden voor wat daar plaatsvindt?!

Maar goed, ik besef me dat dit niet echt een onderwerp voor dit forum is. Ik hoop dat BKS deze mensen gewoon laat spelen.

Zie Glastonbury nog wel volgen. De 'Kill Your MP' leus is gezien de recente geschiedenis daar gewoon twee stappen te ver. BKS zal wel loslopen, wordt een heet avondje zaterdag.
Dat lijkt me ook. De band heeft verklaard dat ze niet pro Hamas zijn. Waar of niet waar doet niet terzake, zoals we altijd zien bij dit soort toestanden. Het gaat om de verklaring. Het geeft BKS in elk geval voldoende argumenten om hen gewoon te laten staan.

• Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler
Kneecap doet me vooral beseffen dat opnieuw kijkend die zaterdag, die eerst wat zwak was in mijn beleving, eigenlijk retesterk is.

Overigens definitief besloten om niet voor een dagkaart te gaan (had het oog op vrijdag). De kosten wegen er wat mij betreft niet echt tegenop. Dan liever het geld uitgeven aan individuele shows.

• Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler
Even een on-topic bijdrage in de vorm van een vragenlijstje:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Wat ga jij vooral drinken?
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Op wat voor weer hoop je?
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Waar kijk je tegenop?
Waar ben jij 's nachts te vinden?

Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)?

Users who are viewing this thread