Best Kept Secret 2025

Toch knap dat je in dezelfde post de verontwaardiging niet snapt voor pro-Hamas uitingen, maar wel vind dat mensen met pro-nazi uitingen niet op het festival mogen spelen. Wmb allebei even slecht en niet wenselijk op je festival.

Hamas een organisatie die verantwoordelijk is voor massa moorden, het Palestijnse volk al jaren lang misbruikt voor eigen gewin, het liefst iedereen die niet in dezelfde religie geloofd uitmoord, vrouwen ziet als minder, alles en iedereen wat met LHBTQ te maken het liefst van de daken af gooit, etc.. Iedereen die dat soort gekken steunt is wat mij betreft geen haar beter als mensen die nazi gedachtegoed steunen.
Dat maakt het zo ingewikkeld. Ze hebben allemaal gruwelijke dingen op hun geweten, maar ondertussen lijken groeperingen als Hamas en Hezbollah wel als enige weerstand te bieden tegen het geweld van de huidige Israelische regering. Dit terwijl onze regeringsleiders op eieren lopen als het gaat om het veroordelen en sanctioneren van deze daden. Ik voel bij mezelf ook veel machteloosheid over dit stuk. Mijn volksvertegenwoordigers kijken weg terwijl er overduidelijke tekenen van genocide zijn in Gaza. Hoe kan het toch dat de club van Netanyahu, Smotrich en Ben Gvir door hen niet keihard en onvoorwaardelijk aansprakelijk wordt gehouden voor wat daar plaatsvindt?!

Maar goed, ik besef me dat dit niet echt een onderwerp voor dit forum is. Ik hoop dat BKS deze mensen gewoon laat spelen.

Zie Glastonbury nog wel volgen. De 'Kill Your MP' leus is gezien de recente geschiedenis daar gewoon twee stappen te ver. BKS zal wel loslopen, wordt een heet avondje zaterdag.
Dat lijkt me ook. De band heeft verklaard dat ze niet pro Hamas zijn. Waar of niet waar doet niet terzake, zoals we altijd zien bij dit soort toestanden. Het gaat om de verklaring. Het geeft BKS in elk geval voldoende argumenten om hen gewoon te laten staan.

• Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler
Kneecap doet me vooral beseffen dat opnieuw kijkend die zaterdag, die eerst wat zwak was in mijn beleving, eigenlijk retesterk is.

Overigens definitief besloten om niet voor een dagkaart te gaan (had het oog op vrijdag). De kosten wegen er wat mij betreft niet echt tegenop. Dan liever het geld uitgeven aan individuele shows.

• Leuk
Waarderingen: vladtheimpaler
Even een on-topic bijdrage in de vorm van een vragenlijstje:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag?
Wat ga je (in ieder geval) eten?
Wat ga jij vooral drinken?
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag?
Op wat voor weer hoop je?
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt?
Waar kijk je het meest naar uit op zondag?
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag?
Waar kijk je tegenop?
Waar ben jij 's nachts te vinden?

Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)?

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Horsegirl, Erol Alkan en Das Pop
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Eefje de Visser
Wat ga je (in ieder geval) eten? Friet
Wat ga jij vooral drinken? Bier
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? TV On The Radio, Amenra, L.A. Sagne
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Khana Bierbood
Op wat voor weer hoop je? 19,8 graden, windkracht 2 en zon.
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Slechte grappen vertellen en aanhoren met een biertje op.
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Deftones, Wilco, This is Lorelei
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Dummy
Waar kijk je tegenop? Regen
Waar ben jij 's nachts te vinden? Coney Island
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Misschien een t-shirt of trui

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Het eerste biertje opentrekken op de camping, het terrein ontdekken en zien wat er veranderd is, Nia Archives, Glass Beams, Horsegirl
Barry Can't Swim zet gewoon een goeie show neer. Das Pop speelt alsof ze nooit zijn weggeweest.
Wat ga je (in ieder geval) eten? Dat zie ik op het moment zelf. Classics als taco's, zwarte kip en patatje rendang zullen sowieso passeren
Wat ga jij vooral drinken? Bier en een occasionele espresso martini
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? Kae Tempest, Caribou en King Hannah, de België vs Nederland set op The Floor
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Mezelf, door tegen alle verwachtingen in al zo vroeg bij Jacob Alon te staan. Verder komen TV on the Radio en Soulwax verrassend goed tot hun recht op de ONE, Ugly
Op wat voor weer hoop je? Iets tussen de voorbije 2 edities. Niet te heet overdag en warm genoeg 's nachts
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Het Heet Brood Pyjamafeest op het strandje aan de camping (inclusief katerknutselen en ochtendgymnastiek) begint stillaan een fijne traditie te worden. Kilo Kilo (als dat er dit jaar opnieuw is) ook.
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Wilco, Magdalena Bay
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Kiwanuka blijkt de ideale afsluiter
Waar kijk je tegenop? Maandagochtend, het gezeul over de brug en het lange wachten aan de bandjes, het gewandel tussen The Secret en de rest van het terrein
Waar ben jij 's nachts te vinden? Meestal The Floor en Heet Brood en dan nog wat nakaarten op de camping
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Platen kopen op een festival vind ik nooit echt praktisch. Verder vermoed ik dat mijn budget zoals ieder jaar integraal naar de bars en foodtrucks zal gaan.

Laatst bewerkt:
Niet handig allemaal, maar de organisatie zal wel een goede afwegingen maken. Je wil natuurlijk niet dat er een vreemde sfeer op je festival heerst of dat er een gek denkt zo'n optreden te moeten verstoren. Hup, en nu door; welk bier schenken ze dit jaar?
Ik vermoed opnieuw Jupiler, aangezien The Secret nog steeds 'The Secret (by Jupiler)' heet

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? De twee liedjes die ik enorm vaak luister de laatste tijd: Lord van Divorce en Frontrunner van Horsegirl
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Daniela Pes, al zijn mijn verwachtingen al niet laag.
Wat ga je (in ieder geval) eten? Butter Paneer en Vega Kapsalon bevielen de laatste edities erg goed.
Wat ga jij vooral drinken? Water en zo nu en dan een biertje.
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? Kae Tempest
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Misschien verras ik mezelf wel door i.p.v. het voor de hand liggende blokje TV On The Radio - Kneecap toch plots naar WITCH te gaan.
Op wat voor weer hoop je? Normaal zou ik zeggen: graad of 22. Maar die heel warme editie van 2023 vond ik eigenlijk nog verrassend goed te doen en best wel fijn!
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Behalve lekker chillen: niet speciaal nee.
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Toch gewoon Wilco
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Misschien Dummy al wel gelijk
Waar kijk je tegenop? De paar lastige stukjes in het schema waarbij twee acts die ik graag wil zien gelijk na elkaar beginnen. Waarbij ik dan tijdens een hopelijk goed concert de afweging moet maken: blijven tot het einde, of het begin (en een goede plek) van het volgende niet willen missen.
Waar ben jij 's nachts te vinden? Vooral op de zaterdag zou ik willen zeggen: afwisselend Casbah - Secret. Maar in de praktijk eindigt het na 1 uur altijd wel voor mij.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Nee. Ik kijk altijd wel even bij de shirtjes, maar vind die vaak niet zo mooi.

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Het voor het eerst weer het terrein oplopen en kijken wat er veranderd is en wat hetzelfde is gebleven. En dan met een big smile het eerste drankje doen en proosten op een mooi weekend. Eefje de Visser.
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Brihang en Daniela Pes
Wat ga je (in ieder geval) eten? Ik laat me weer verrassen, veel vega. En het ontbijt in het hotel natuurlijk.
Wat ga jij vooral drinken? Water en cocktails
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? Kae Tempest, Soulwax
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? The Streets
Op wat voor weer hoop je? Tot 25 graden en zwoele avonden
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Even rusten in het gras of zitplek en medefestivallers langs zien komen.
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Magdalena Bay en Youth Lagoon
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Djo en Brass Rave Unit
Waar kijk je tegenop? Soms lange wachten bij laatste tassencontrole terwijl de band al begint te spelen in de SECRET.
Waar ben jij 's nachts te vinden? Heerlijk hotelbed na een lekker bad.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Meestal wel een t-shirt en soms een trui

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Een eerste rondje over het terrein en daarna door naar Wu Lyf. Daniela Pes in het bos wordt prachtig.
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Misschien toch Eefje de Visser, die niet perse op mijn must see-lijstje staat.
Wat ga je (in ieder geval) eten? Karma Kebab natuurlijk!
Wat ga jij vooral drinken? Bier, koffie en water
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? TV on the Radio
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Ondanks Kneecap en Soulwax blijkt Caribou de echte headliner van de dag te zijn
Op wat voor weer hoop je? Het weer van afgelopen jaar was prima.
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Relaxen in het bos of aan het meer. Is het jullie wel eens opgevallen dat er veel ijsvogels rond het meer vliegen?
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Wilco natuurlijk. En afsluiten met Kiwanuka
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Dummy, al staan die wel vroeg geprogrammeerd
Waar kijk je tegenop? Nog altijd wel wat lastige keuzes in het programma. Maar er is niet zo veel om tegenop te zien.
Waar ben jij 's nachts te vinden? Als er nog bandjes staan bij TWO of in the Secret en daarna het wandelingetje terug om het meer naar ons huisje
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Meestal wel een paar platen. Die bewaarservice is wel handig.

Laatst bewerkt:
Ook even een duid in het zakje doen:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Horsegirl (nu ben ik er niet die dag)
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Snaped Ankles
Wat ga je (in ieder geval) eten? Geen idee, ben ik van te voren nooit mee bezig, puur impuls
Wat ga jij vooral drinken? Vooral water
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? TV On The Radio (nu ben ik er ook niet op deze dag)
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? King Hannah
Op wat voor weer hoop je? Eigenlijk wat we deze week hadden, rond de 27 graden, zonnetje maar niet te warm.
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Nou... neu
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Wilco
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Gouge Away
Waar kijk je tegenop? The Floor
Waar ben jij 's nachts te vinden? Zeg ik niet want mijn vrouw leest mee (grapje), ik slaap gewoon thuis met handjes boven de dekens.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Nee niet snel

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Hopelijk op tijd binnen te zijn voor Droom Dit. Nilüfer Yanya en Eefje weer zien. Verder heerlijk het terrein weer in me opnemen...
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Wu Lyf
Wat ga je (in ieder geval) eten? Het volledige aanbod van de Indian Soulfood.
Wat ga jij vooral drinken? Bier met watertjes tussendoor.
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? Wakker worden in een lekker bed, ei met spek als ontbijt, saunaatje doen (sorry, verwende festivalveteraan hier). Hele dag zwerven over het festivalterrein. King Hannah, Kneecap en Soulwax wat optredens betreft.
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Seun Kuti & Egypt80
Op wat voor weer hoop je? Ik heb niet zoveel moeite met hitte, dus als het tegen de 30 is overdag en dan 's avonds en 's nachts daardoor lekker lang warm blijft, is dat voor mij ideaal.
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Niet per se. Lekker chillen bij het huisje en op het terrein, beetje mensen kijken. En hopelijk veel van mijn Festileaks vrienden weer eens op de weide zien.
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Magdalena Bay, Kiwanuka
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Spellling
Waar kijk je tegenop? Dat moment wanneer de zondag headliner klaar is en je je realiseert dat je nog maar een uurtje hebt om af te dansen, iets te eten en het terrein na een veel te kort weekend alweer voor een jaar gedag moet zeggen.
Waar ben jij 's nachts te vinden? Na de reguliere optredens vooral bij The Floor waarschijnlijk. En als dat tegenvalt, lekker nog even nagenieten bij het huisje.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Kans is klein.

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Als een van de eersten het terrein oplopen, even zwaaien naar St. Paul op the Floor, Droom Dit, Nilüfer Yanya, Horsegirl
niet per se fan van Eefje de Visser, maar grote kans dat die show toch indruk gaat achterlaten op mij.
Wat ga je (in ieder geval) eten? Karma Kebab is er wel weer toch?
Wat ga jij vooral drinken? Bier en water
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag?
Ugly, King Hannah, Kneecap
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? The Streets op de One wordt een feestje voor de boeken
Op wat voor weer hoop je? Graad of 20, zonnetje
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? Het Heet Brood Pyjamafeest en de camping
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Brakke zondag bij Elephant, Wilco, Wine Lips, Fcukers
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? They Are A Gutting Body Of Water
Waar kijk je tegenop?
Geen tijd hebben om te eten, rennen tussen stages en dingen moeten missen
Waar ben jij 's nachts te vinden?
Coney Island is toch wel weer waar de toffe elektronische acts terecht komen dit jaar!
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? In ieder geval een programmaboekje!

3voor12 heeft temidden van alle ophef met Kneecap gesproken. Al gaat het niet echt over de twee uitspraken waar nu alle discussie over gaat:

Ierstalige rapgroep trekt een spoor van ophef richting Best Kept Secret​

3voor12 heeft temidden van alle ophef met Kneecap gesproken. Al gaat het niet echt over de twee uitspraken waar nu alle discussie over gaat:

Ierstalige rapgroep trekt een spoor van ophef richting Best Kept Secret​

Interview lijkt net na Coachella weekend 2 te zijn gedaan, dus net te voor de storm echt op gang is gekomen.

Zelf ook maar even :poop:

Waar kijk je het meest naar uit op vrijdag? Eefje! Na killer AFAS-show enorm benieuwd hoe het bij de ONE zal voelen.
Wat zou weleens kunnen verrassen op vrijdag? Ik hoop dat de koffiekar bij de TWO na een jaar afwezigheid weer nitro heeft. Dan ben ik positief verrast. Beste alcoholvrije Guinness-alternatief ;). Muzikaal: Long Fling
Wat ga je (in ieder geval) eten? Karma en waarschijnlijke alle andere vegan opties die ik kan vinden.
Wat ga jij vooral drinken? Water, koffie en 0% biertjes.
Waar kijk je het meest naar uit op zaterdag? Kae Tempest
Wat zou weleens kunnen verrassen op zaterdag? Jacob Alon & jasmine.4.t
Op wat voor weer hoop je? 20-25 graden met afwisselend zon en wolkjes
Zijn er niet-muzikale activiteiten waar je naar uitkijkt? De immer heerlijke koffie
Waar kijk je het meest naar uit op zondag? Deftones :devilish:
Wat zou weleens kunnen verrassen op zondag? Deftones blaast het zand van het strand
Waar kijk je tegenop? Keuzes maken.
Waar ben jij 's nachts te vinden? Op de bank van m'n slaapplek.
Verwacht je nog iets anders te kopen dan drank en eten (bv. merch of platen)? Altijd open voor een mooi shirtje.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread