Graspop Metal Meeting 2025

Vraag over het kopen van Skullies.

Vorig jaar was het volgens mij mogelijk om via PayPal of zelfs IDeal je skullies te betalen. Nu zie ik alleen creditcard of het belgische Bancontact. Iemand een oplossing voor een Nederlander zonder creditcard en geen toegang tot Bancontact?
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Ontzettend irritant. Gelukkig had ik nog wel een creditcard waarmee ik kon betalen. Maar ik mag hopen dat ze binnenkort wast meer opties gaan aanbieden voor niet-Belgische, creditcardloze bezoekers.

Mijn pinpas staat ook in mijn Apple Wallet op mijn telefoon. Daarmee kun je ook skullies betalen. Heb je geen creditcard nodig.
IDeal zou wel handiger zijn.

Vraag over het kopen van Skullies.

Vorig jaar was het volgens mij mogelijk om via PayPal of zelfs IDeal je skullies te betalen. Nu zie ik alleen creditcard of het belgische Bancontact. Iemand een oplossing voor een Nederlander zonder creditcard en geen toegang tot Bancontact?
Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Ontzettend irritant. Gelukkig had ik nog wel een creditcard waarmee ik kon betalen. Maar ik mag hopen dat ze binnenkort wast meer opties gaan aanbieden voor niet-Belgische, creditcardloze bezoekers.
Mijn pinpas staat ook in mijn Apple Wallet op mijn telefoon. Daarmee kun je ook skullies betalen. Heb je geen creditcard nodig.
IDeal zou wel handiger zijn.

Volgens mij een situatie waar de organisatie van op de hoogte is en waar aan gewerkt wordt, @Piebe71 kan er wel wat over vertellen dacht ik

• Leuk
Waarderingen: Jamel en Jasper31
Volgens mij een situatie waar de organisatie van op de hoogte is en waar aan gewerkt wordt, @Piebe71 kan er wel wat over vertellen dacht ik
Dag allemaal,
Ik heb inderdaad een mail gestuurd naar de Graspop organisatie over de iDeal betalingen. Ze hebben inderdaad problemen met iDeal. Hebben mij aangegeven dat ze de verwachting hebben dat het 3 mei is opgelost

Top, dank!

Mijn schema is ook klaar 😊

Donderdag:
Psychonaut
Fleshwater
Trash Boat
Death Angel
Motionless in White
Alestorm
Dream Theater
Iron Maiden
Hatebreed

Vrijdag:
Spectral Wound
House of Protection
Myles Kennedy
Kim Dracula
Jerry Cantrell
Falling in Reverse
Blood Incantation
Dethklok

Zaterdag:
Dodheimsgard
Skindred
Eisbrecher
Vandenberg
Soufly
Lorna Shore
Brutus
Bullet for my Valentine
Dragonforce
Korn
NiN

Zondag:
Crossfaith
Angelus Apatrida
Massacre
Power Trip
Krokus
Heaven Shall Burn
Savatage/Sacred Reich (moeilijke keuze)
Triptykon
Judas Priest

Dit is mijn schema:

Donderdag:

Psychonaut
Warkings
The Raven Age
Trashboat
Charlotte Wessels
Motionless in White/Soen/Hot Milk
Alestorm
Dream Theater
Yellowcard
Epica (30 minuten)
Pertubator (45 minuten)
Iron Maiden
Powerwolf

Vrijdag:

Dead Poet Society
Peyton Parrish (eerste 30 minuten)
Villagers of Ioannina city
Windhand
Gloryhammer/Green Lung
Kim Dracula
Orange Goblin
Jerry Cantrel
Falling in Reverse (bij cancel: Eagles of death metal)
Skillet
Dethklok
Opeth

Zaterdag:

Dødheimsgard
Skindred (eerste 20 minuten)
Dirty Honey (laatste 30 minuten)
Eisbrecher (eerste 25 minuten
Unto Others (laatste 25 minuten)
Vandenberg
Novalists
The Warning
Grandson
Brutus
BFMV
Dragonforce (eventueel nog gedeelte The Hu meepakken)
KoRn
Nine inch Nails

Zondag:

Amira Elfeky (als ik nog zo vroeg m’n bed uit kom op dag 4)
Ugly kid Joe
Nothing More
Hardy
Power Trip
Krokus
Beyond the Black
Savatage
Alcest
Thrice
Till Lindeman (ook hier, als ik nog leef)

Dit is mijn schema:

Donderdag:

Psychonaut
Warkings
The Raven Age
Trashboat
Charlotte Wessels
Motionless in White/Soen/Hot Milk
Alestorm
Dream Theater
Yellowcard
Epica (30 minuten)
Pertubator (45 minuten)
Iron Maiden
Powerwolf

Vrijdag:

Dead Poet Society
Peyton Parrish (eerste 30 minuten)
Villagers of Ioannina city
Windhand
Gloryhammer/Green Lung
Kim Dracula
Orange Goblin
Jerry Cantrel
Falling in Reverse (bij cancel: Eagles of death metal)
Skillet
Dethklok
Opeth

Zaterdag:

Dødheimsgard
Skindred (eerste 20 minuten)
Dirty Honey (laatste 30 minuten)
Eisbrecher (eerste 25 minuten
Unto Others (laatste 25 minuten)
Vandenberg
Novalists
The Warning
Grandson
Brutus
BFMV
Dragonforce (eventueel nog gedeelte The Hu meepakken)
KoRn
Nine inch Nails

Zondag:

Amira Elfeky (als ik nog zo vroeg m’n bed uit kom op dag 4)
Ugly kid Joe
Nothing More
Hardy
Power Trip
Krokus
Beyond the Black
Savatage
Alcest
Thrice
Till Lindeman (ook hier, als ik nog leef)
het valt nog mee als ik het vergelijk met je schema van paaspop

Ja klopt, ik heb bij Graspop ook zeker heftigere schema’s gehad als deze. Ik had vooral op zaterdag veel clashes maar KoRn vind ik live de laatste jaren zó sterk dat ik daar 3 bands voor opoffer om ze helemaal te gaan zien en bij de Dragonforce/The Hu clash scheelt het dat ik The Hu begin juni nog in Maastricht zie. Ook heb ik vorig jaar gemerkt dat bands van 40 minuten in tweeën hakken op zo’n groot terrein eigenlijk niet werkt. Dus daar heb ik nu begin van de dag ook wat hardere keuzes in gemaakt om dingen volledig uit m’n schema te halen.

Over Poppy helemaal skippen twijfel ik nog wel een beetje. Iemand haar al live gezien? Loont dat de moeite?

Ik vind het altijd leuk om de lijstjes van iedereen te zien, dus hierbij ook de mijne. @Koekdoos Bedankt voor het overzichtje straks, vorig jaar gaf dat overzicht nog wel wat aanvullende tips!!!
Donderdag
Psychonaut
Signs of the Swarm*
Landmvrks, Death Angel
Soen
Terror
Dream Theater
Yellowcard*
Carcass
Mass Hysteria
Hatebreed*
Vrijdag
Static Dress
Spectral Wound/As Everything Unfolds
House of Protection
Villagers of Ioannina City
Windhand*
Green Lung*
Orange Goblin*
Jerry Cantrell
Eagles of Death Metal
Blood Incantation*
Opeth*
Behemoth*
Zaterdag
Dodheimsgard*
Self Deception
Dirty Honey*
Sylosis*
Vandenberg
Soulfly*
Cattle Decapitation
Brutus/Immenence/Bullet for my Valentine,
The Hu
Korn*
Nine Inch Nails*
Zondag
Seven Hours After Violet*
Angelus Apatrida
SiM
Massacre
Power Trip
Krokus
Speed
Heaven Shall Burn
Savatage
Tryptikon*
Alcest

*Graag zien

Waar ik nog over twijfel is of ik naar Savatage wil of naar Sacred Reich (of misschien wel Currents). Kan iemand mij hier misschien een tip in geven? Alvast bedankt. Andere tips zijn ook welkom trouwens, ik heb nog niet alles ingeluisterd, dus op basis van *graag zien* hoor ik het graag 😉.

*Edit: iets meer ruimte om wat overzicht te creëren

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: duck en Jamel
Ik vind het altijd leuk om de lijstjes van iedereen te zien, dus hierbij ook de mijne. @Koekdoos Bedankt voor het overzichtje straks, vorig jaar gaf dat overzicht nog wel wat aanvullende tips!!!
Donderdag
Psychonaut, Signs of the Swarm*, Landmvrks, Death Angel, Soen, Terror, Dream Theater, Yellowcard*, Carcass, Mass Hysteria, Hatebreed*
Vrijdag
Static Dress, Spectral Wound/As Everything Unfolds, House of Protection, Villagers of Ioannina City, Windhand*, Green Lung*, Orange Goblin*, Jerry Cantrell, Eagles of Death Metal, Blood Incantation*, Opeth*, Behemoth*
Zaterdag
Dodheimsgard*, Self Deception, Dirty Honey*, Sylosis*, Vandenberg, Soulfly*, Cattle Decapitation, Brutus/Immenence/Bullet for my Valentine, The Hu, Korn*, Nine Inch Nails*
Zondag
Seven Hours After Violet*, Angelus Apatrida, SiM, Massacre, Power Trip, Krokus, Speed, Heaven Shall Burn, Savatage, Tryptikon*, Alcest
*Graag zien
Waar ik nog over twijfel is of ik naar Savatage wil of naar Sacred Reich (of misschien wel Currents). Kan iemand mij hier misschien een tip in geven? Alvast bedankt. Andere tips zijn ook welkom trouwens, ik heb nog niet alles ingeluisterd, dus op basis van *graag zien* hoor ik het graag 😉.
De kans dat Savatage dit nadien nog eens doet, lijkt me kleiner dan dat Sacred Reich nog eens terug komt

• Leuk
Waarderingen: EngineNr9
Mss laat nieuws, geen nieuws, 5 keer gepost of nog niet. Maar dit heb ik toevallig geovnden op 99festivals.

Volbeat stond hoog op ons lijstje voor Graspop 2025, waar op vrijdag nog een headliner ontbreekt.

Dus dan weten jullie ook weer wie ze op het oog hadden voor vrijdag ipv behemoth. Natuurlijk wist ik dat behemoth een plan b was.

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Mss laat nieuws, geen nieuws, 5 keer gepost of nog niet. Maar dit heb ik toevallig geovnden op 99festivals.

Volbeat stond hoog op ons lijstje voor Graspop 2025, waar op vrijdag nog een headliner ontbreekt.

Dus dan weten jullie ook weer wie ze op het oog hadden voor vrijdag ipv behemoth. Natuurlijk wist ik dat behemoth een plan b was.
Dus een artikel dat in oktober gepost is, geschreven door iemand die allemaal verzinsels de wereld ingooit en daaruit volgt de conclusie "Behemoth was plan B, Volbeat moest daar staan". Hetzelfde Volbeat dat geen enkel festival doet en de volledige maand juni in Canada zit. Denk je dat die tours 1 maand op voorhand vastgelegd worden? :).

Ik heb onlangs een artikel gelezen dat K3 een reëele optie was voor het slot op vrijdag, maar helaas liet de agenda van Miguel Wiels het niet toe. Natuurlijk wist ik dat Behemoth plan B was en dat de Livenation liever K3 geboekt had. Bij deze dus ook de bevestiging.

Users who are viewing this thread