Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
872
1.438
Sorry voor de vertraging, had gisteravond wat spoedgevalletjes die ik moest oplossen dus geen gelegenheid gehad om het forum bij te houden.

Bij deze mogen wij onze laatste headliner bekend maken, want tot mijn verbazing zijn ze nog niet geboekt! Vandaag kondigde ze een nieuwe tour aan en zullen ze gelijk Pinkpop meepakken? In ieder geval wel bij Roypop!

IRON MAIDEN
1726727320631.jpeg


De volgende band was afgelopen jaar elke dag te zien/te horen op Graspop. Uiteindelijk besloten wij ze ook te boeken.
BABYMETAL
1726727456412.jpeg

@Nikfestilover 4x
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.523
8.791
Was voor mij The Hu of Babymetal bij de vorige aankondiging @Royke

Al was @Paddy misschien blijer als ik Babymetal had, zodat hij The Hu kon (of de boze smiley was voor Floor :p)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.472
4.800
Sorry voor de vertraging, had gisteravond wat spoedgevalletjes die ik moest oplossen dus geen gelegenheid gehad om het forum bij te houden.

Bij deze mogen wij onze laatste headliner bekend maken, want tot mijn verbazing zijn ze nog niet geboekt! Vandaag kondigde ze een nieuwe tour aan en zullen ze gelijk Pinkpop meepakken? In ieder geval wel bij Roypop!

IRON MAIDEN
Bekijk bijlage 10413


De volgende band was afgelopen jaar elke dag te zien/te horen op Graspop. Uiteindelijk besloten wij ze ook te boeken.
BABYMETAL
Bekijk bijlage 10414

@Nikfestilover 4x
@Nikfestilover heeft tot 14:31 uur.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken