Best Kept Secret 2025

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
63
102
Ehm, kunnen we niet gewoon én Kiasmos & Olafur boeken, én Jamie?
Deal, goed dat we tot een compromis kunnen komen 😁.

En even ter verduidelijking, voor mij mag Jamie XX nog steeds komen hoor. Kan live nog steeds goed zijn (zo'n album komt altijd beter tot zijn recht in zo'n setting), zeker als hij de pareltjes uit In Colour ook draait.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.837
9.783
Vind dat er redelijk wat bangers staan op de plaat, hoewel het een pak minder kleurrijk/euforisch klinkt als In Colour.
Vind 'm wel goed, beetje clubby, maar zo goed als In Colour wordt het toch niet. En sowieso geen enkel nummer dat sterker is dan Idontknow en Let's Do It Again die de voorbije jaren los uitkwamen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

DJ_Tjorre

Campingartiest
2 jun 2023
63
102
Rival Consoles komt ook met een nieuw album, dat zou ook wel een topnaam zijn als dag afsluiter in de Two.
Squarepusher had ook een nieuw album dit jaar, nog een goede optie voor zo'n spot.

Edit: En dan was ik Skee Mask zijn nieuwe nog vergeten. Boek iets van deze elektronische weelde BKS!
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.748
1.326
Bon Iver
Franz Ferdinand - Chapell Roan - The Jesus Lizard
Bill-Ryder Jones - Deadletter - Fake Fruit - Protomartyr

Jack White
Wilco - Caribou - Thurston Moore
Magdalena Bay - MJ Lenderman - Nilufer Yanya - Maruja

Underworld
Michael Kiwanuka - Bright Eyes - Glass Animals
Cassandra Jenkins - Gurriers - Hinds - Confidence Man
 

Nizjni

Playlistbediener
25 jan 2024
48
108
Bon Iver
Franz Ferdinand - Chapell Roan - The Jesus Lizard
Bill-Ryder Jones - Deadletter - Fake Fruit - Protomartyr

Jack White
Wilco - Caribou - Thurston Moore
Magdalena Bay - MJ Lenderman - Nilufer Yanya - Maruja

Underworld
Michael Kiwanuka - Bright Eyes - Glass Animals
Cassandra Jenkins - Gurriers - Hinds - Confidence Man
Behoudens Confidence Man teken ik hiervoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.963
2.708
Bon Iver
Franz Ferdinand - Chapell Roan - The Jesus Lizard
Bill-Ryder Jones - Deadletter - Fake Fruit - Protomartyr

Jack White
Wilco - Caribou - Thurston Moore
Magdalena Bay - MJ Lenderman - Nilufer Yanya - Maruja

Underworld
Michael Kiwanuka - Bright Eyes - Glass Animals
Cassandra Jenkins - Gurriers - Hinds - Confidence Man
Chappell Roan is al te groot ben ik bang. Die kan waarschijnlijk met gemak de Ziggo Dome uitverkopen tegen die tijd. Zo'n naam kan BKS niet pas op de tweede rij zetten.

Verder wel een prima clubje!
 
  • Leuk
Waarderingen: mees en koekebakker

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.233
6.712
Ik zou thuisblijven denk ik. Buiten het onderste rijtje van de zaterdag eigenlijk geen namen waar ik echt warm van word.
Helft is gewoon materiaal dat op Pinkpop kan/zou staan. Chappell Roan, Jack White, Glass Animals etc.

Is Kiwanuka niet gewoon materiaal om BKS te headlinen? Klok van een stem en muziek van goud, doe maar hoor.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
182
118
Helft is gewoon materiaal dat op Pinkpop kan/zou staan. Chappell Roan, Jack White, Glass Animals etc.

Is Kiwanuka niet gewoon materiaal om BKS te headlinen? Klok van een stem en muziek van goud, doe maar hoor.
Lijkt me inderdaad vergelijkbaar met Paolo Nuttini.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.179
3.114
Is Kiwanuka niet gewoon materiaal om BKS te headlinen? Klok van een stem en muziek van goud, doe maar hoor.
Graag, maar ik vraag me af of het een naam gaat zijn die weekendtickets verschuift.
Daarnaast hoop je toch op iets van productie van een headliner, maar er was echt nada op DTRH. Past wellicht ook niet helemaal bij zijn muziek om allemaal poespas te te voegen, maar ik verwacht toch ook wel iets meer van een headliner.
 

algemeneweenfan

Randprogramma
9 dec 2022
101
196
Graag, maar ik vraag me af of het een naam gaat zijn die weekendtickets verschuift.
Daarnaast hoop je toch op iets van productie van een headliner, maar er was echt nada op DTRH. Past wellicht ook niet helemaal bij zijn muziek om allemaal poespas te te voegen, maar ik verwacht toch ook wel iets meer van een headliner.
Vond het wel echt een mooie show op DTRH, denk dat het met deze minimalere productie ook alleen maar beter bij BKS zou passen
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
144
215
Chappell Roan is al te groot ben ik bang. Die kan waarschijnlijk met gemak de Ziggo Dome uitverkopen tegen die tijd. Zo'n naam kan BKS niet pas op de tweede rij zetten.

Verder wel een prima clubje!
Zou wel weergaloos zijn als BKS haar al geboekt had vlak voor de zomer, toen ze 'langzaam' op begon te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.541
2.683
Dit jaar stond hij al op DTRH. Het mag wel wat exclusiever.
Nu wel met nieuw werk. Dat maakt het net wat anders dan Paolo Nutini dit jaar.
Maar inderdaad niet heel exclusief. Als ik Mojo was zou ik hem een mooi plekje geven op Pinkpop voor de broodnodige kwaliteitsinjectie daar!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.541
2.683
Franz Ferdinand werd hier eerder genoemd. Die hebben nu een tour bekend gemaakt die doorloopt tot half april en in Nederland beperkt blijft tot een avond Paradiso.

Lijkt mij wel festivalwerk, maar dit blijft buiten de hoogste spots.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken