Pinkpop 2025

afgelopen editie deelde Pinkpop en Concert at Sea een stuk of 3 namen.
ik voorzie in de volgende worp van Pinkpop ook wel een aantal overlapjes

(Suzan & Freek incoming?)
Als Pinkpop zich zelf serieus wil gaan nemen, moet je dat niet doen!
De 1e worp met namen is prima (sterk geboekt). Daar kan je geen Suzan en freek bij tussen zetten...
Het gaat er nu niet meer om wat je wel boekt, maar wat je niet boekt!

No Way Baby GIF by MOODMAN

Wat zijn dan de namen waar jij op hoopt die op EU festivals staan maar nog niet in Nederland? 🤔
Allesbehalve Benson Boone. Nee, laat ze die overgeproduceerde en overdreven schreeuwlelijk maar op Pinkpop zetten. Ergens rond etenstijd en bij voorkeur in de tent.

Allesbehalve Benson Boone. Nee, laat ze die overgeproduceerde en overdreven schreeuwlelijk maar op Pinkpop zetten. Ergens rond etenstijd en bij voorkeur in de tent.
Of niet op Pinkpop haha

Maar had het bijvoorbeeld over namen als Idles, Halestorm, Spiritbox, Jimmy Eat World, Rise Against. Die zitten dan meer in je straatje?

IDLES is wel ok, verwacht ik ook wel. Spiritbox lijkt me wel interessant, nooit gezien eigenlijk. Touren die rond Pinkpop überhaupt?
Hoop toch wel op Fontaines D.C. (zullen wel op Lowlands staan), Turnstile en er mag nog wat meer dansbare muziek bij.

• On fire
Waarderingen: elo
IDLES is wel ok, verwacht ik ook wel. Spiritbox lijkt me wel interessant, nooit gezien eigenlijk. Touren die rond Pinkpop überhaupt?
Hoop toch wel op Fontaines D.C. (zullen wel op Lowlands staan), Turnstile en er mag nog wat meer dansbare muziek bij.
Spiritbox doen festivals en support van Linkin Park in Oa Gelredome, hebben nog een gaatje rond Pinkpop en zijn in de buurt op Graspop. Normaal gesproken kan een support act ook een festival meepakken zoals polyphia vorig jaar.

Fontaines zie ik ook eerder Lowlands.

Turnstile is Jera dus gaat hem niet worden.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Spiritbox staat op Graspop dus zijn wel in de buurt ja, al zal Jera ze ook wel graag willen lijkt me.

Within Temptation naar Vestrock, zijn ze daarmee uitgesloten voor pp? Of is de kans dan juist groter dat ze meer festivals doen en dus misschien ook pp? Of gaan ze dan maar voor een festival in eigen land?

Within Temptation naar Vestrock, zijn ze daarmee uitgesloten voor pp? Of is de kans dan juist groter dat ze meer festivals doen en dus misschien ook pp? Of gaan ze dan maar voor een festival in eigen land?
Ze stonden al op Dynamo dus exclusief is het in ieder geval niet

Ze stonden al op Dynamo dus exclusief is het in ieder geval niet
Dat heb ik even gemist dan. Er zijn meerdere artiesten die niet exclusief zijn omdat ze elders op festivals staan, dat was de vraag ook niet echt. Maar meer omdat er toch wel vaker gehoopt of verwacht wordt dat ze naar pp komen er dan helaas niet zijn. En nu zijn ze dus wel in de buurt en ze zouden uiteraard ook niet misstaan op de line-up, op Pinkpop.

Of gaan ze dan maar voor een festival in eigen land?
Waar denk je eigenlijk dat Within Temptation vandaan komt? Als ik zo vrij mag zijn.

Verder zie ik ze gewoon niet op Pinkpop staan, zeker met de namen die er nu al staan. Zouden best een hoge positie krijgen natuurlijk.

Users who are viewing this thread