Pinkpop 2025

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
343
361
bastille zou goed kunnen. eind oktober een album en dan november in carre. Denk alleen dat shawn mendes zelf een tour gaat doen eerst. Daarnaast weet ik ook niet of je hem op een festival wil zetten. ten eerste niet echt de muziek ervoor. en staat heel je terrein vol met fangirls. waarschijnlijk is die ook te duur als subheadliner, maar net te klein/tegenvallend voor een headliner? dit geen harry styles zegmaar
Klinkt als 100% Pinkpop materiaal. Schuift waarschijnlijk een hoop dagkaartjes voor de Shawn Mendes meisjes en dan nog een aardige headliner daarnaast dan ben je er al..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.964
2.036
Isle of Wight komt maandag met line up announcement. Zitten als ik me niet vergis in hetzelfde weekend als PP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Maria

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Isle of Wight komt maandag met line up announcement. Zitten als ik me niet vergis in hetzelfde weekend als PP.
Zitten in het zelfde weekend dus daar zullen de eerste afvallers zijn want daar zit toch maar weinig overlap meestal met pinkpop zeker na brexit
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.964
2.036
Zitten in het zelfde weekend dus daar zullen de eerste afvallers zijn want daar zit toch maar weinig overlap meestal met pinkpop zeker na brexit
Stereophonics, Sting & Justin Timberlake zijn de headliners volgens een insider ? op efest.. Voor wat het waard is....
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Stereophonics, Sting & Justin Timberlake zijn de headliners volgens een insider ? op efest.. Voor wat het waard is....
Vorig jaar volgens mij alleen nothing bit thieves en keane als overlap als ik het goed heb en 0 headliners als overlap
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.715
Vorige editie deelde IOW onder andere Keane en Nothing but Thieves. Er worden wel eens headliners gespeeld. gedeeld

Stereophonics, Sting & Justin Timberlake zijn de headliners volgens een insider ? op efest.. Voor wat het waard is....
Zie Justin Timberlake nog best een vrijdag Pinkpop en zondag IOW doen of anders om...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mart1234

Support act
27 nov 2019
917
399
Dat kan zeker maar zie het wel als een kans vermindering. Metallica kan je trouwens afschrijven die zitten in Amerika volgend jaar
 
  • Confetti
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken