Live is Live 2024

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Iemand nog bevrijd met kaartjes op deze bevrijdingsdag?😉

Het is mij niet meer gelukt vandaag, ik geef het ook maar op denk ik...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
Nog altijd geen succes voor de zondag voor m'n ouders. Mocht het iemand anders wel lukken, houd ik me graag aanbevolen.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.183
1.660
Effe balans opmaken. Wie heeft tickets en wie heeft helaas achter het net gevist en wie heeft er nog over.

Ik heb tickets voor vrijdag, zaterdag en zondag en heel misschien een ticket voor zaterdag over (maar dat weet ik pas zeker rond het festival)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Effe balans opmaken. Wie heeft tickets en wie heeft helaas achter het net gevist en wie heeft er nog over.
Hier totaal niks, geprobeerd voor alle dagen (maar eigenlijk vooral geïnteresseerd in zaterdag en eventueel zondag).
Ticketswap zal meer succes geven, ongetwijfeld!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Voor de vrijdag 2 kaarten binnen
Nog op zoek naar kaarten voor de zaterdag
Er bestaat een kans dat ik kaartjes voor de vrijdag over houdt.
Wij hadden al 2 kaarten voor de vrijdag gekocht (dus nu 4 in totaal) en weten nog niet of we met 2/3/4 personen gaan.

Kom ik op terug.
In het geval dat ik kaarten over houdt wil ik ze evt wel ruilen voor zaterdag kaarten.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
292
329
Gewonnen voor de vrijdag, zaterdag en zondag. Bij de pogingen om vrijdagkaarten te winnen in totaal 3x voor de zaterdag gewonnen, dus nog 4 tickets over voor de zaterdag. Vrienden hebben dibs, maar als die niet kunnen geef ik ze hier weg.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.338
Tickets voor zaterdag (2x) en zondag.
Heb nog heel wat dagen (nuja eerder nachten, telkens ik wakker was) geprobeerd voor vrijdag, niet eens voor mezelf, maar die zijn niet gelukt.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.123
945
ik ben er bij vrijdag en zaterdag en heb ook iemand nog content kunnen maken met een andere dag.
dus ik ben uitverkocht en content.
 

Thijsssss

Playlistbediener
25 nov 2021
10
8
Vele momenten (vooral in de nachten) geprobeerd om kaarten voor de vrijdag te winnen, maar helaas nooit verder gekomen dan 'Jammer!'...
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
578
425
Oke, even overlegd met de vrienden:
Ik heb twee vrijdag tickets in de aanbieding in ruil voor 2 zaterdag tickets. Laat maar weten als je geïnteresseerd bent 😃
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken