Pukkelpop 2024

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
sziget.jpg

Nieuwe drop Sziget... (o.a Halsey, Janelle Monaé, Liam Gallagher, Skrillex, Raye, MO, Marc Rebillet, Tom Odell, Editors, Yves Tumor, Modeselektor, ...)

Wat willen we hier nog van zien doorkomen?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Bekijk bijlage 8447

Nieuwe drop Sziget...

Wat willen we hier nog van zien doorkomen?
Jammer dat Rock Werchter Janellle Monae al heeft ingepalmd. Want die.

Four Tet (al op Dour), Big Thief (al in OLT) van hetzelfde... Graag wel nog Yves Tumor! Ki/Ki, Dom Dolla en Modeselektor zie ik nog wel komen, gezien het feit dat er nogal wat DJ's aangekondigd moeten worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave

moensk

Playlistbediener
20 feb 2024
25
19
Jaja, mijn naïeve, optimistische zelf gelooft er toch nog in hoor! Vandaag nieuwe namen! 😋
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Nova Twins is 1 van mijn favoriete bands maar wat ik wel lastig vind is dat ze elk jaar behoorlijk wat festivals doen. Hun laatste album dateert alweer van 17 juni 2022. Van mij mogen ze wel weer met nieuwe muziek komen. En dan misschien iets minder festivals doen.
 

aardvark

Campingartiest
24 aug 2023
50
32
Kiasmos zou nog wel eens leuk zijn. Late spot in de Club? Ik vrees dat de Dance Hall wat te groot zou zijn voor hen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
931
964
Nova Twins is 1 van mijn favoriete bands maar wat ik wel lastig vind is dat ze elk jaar behoorlijk wat festivals doen. Hun laatste album dateert alweer van 17 juni 2022. Van mij mogen ze wel weer met nieuwe muziek komen. En dan misschien iets minder festivals doen.
Mag inderdaad wel eens een nieuwe plaat komen, maar als ik me niet vergis staan ze nog op geen enkel Belgisch podium geprogrammeerd dit jaar.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Mag inderdaad wel eens een nieuwe plaat komen, maar als ik me niet vergis staan ze nog op geen enkel Belgisch podium geprogrammeerd dit jaar.
België durf ik niet te zeggen, ze staan in ieder geval ook op Vestrock in Hulst.

Album dus uitgesteld vanwege tour met Muse maar er komt dus een nieuwe plaat aan!

 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
129
105
Ben benieuwd nu Joost effectief eens een mainstream hit te pakken heeft, ze hem een 4e keer achtereen gaan boeken.
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
228
86
België durf ik niet te zeggen, ze staan in ieder geval ook op Vestrock in Hulst.

Album dus uitgesteld vanwege tour met Muse maar er komt dus een nieuwe plaat aan!

NOVA TWINS treden op samen met KORN op de Lokerse Feesten op dinsdag zes augustus. Dus geen pukkelpop voor Nova Twins.
 
  • Leuk
Waarderingen: DontClingToLife

Gebruikers die dit onderwerp bekijken