Pukkelpop 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
ik snap sws nooit waarom iemand een heel festival bij t zelfde podium zou willen staan
Nou ja, op de zondag zet ik mijn tentje wel neer in de Marquee hoor, met Ramkot, The Hanted Youth, Rise Against en The Smile. Meau is hiernaast een van de weinige popzangeressen die ik goed vind dus ik verwacht dat ik pas na The Smile richting de main stage zal gaan voor QOTSA.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Nou ja, op de zondag zet ik mijn tentje wel neer in de Marquee hoor, met Ramkot, The Hanted Youth, Rise Against en The Smile. Meau is hiernaast een van de weinige popzangeressen die ik goed vind dus ik verwacht dat ik pas na The Smile richting de main stage zal gaan voor QOTSA.
Idem, met die verstande dat ik echt een sucker ben voor The Offspring en die zeer zeker ook ga meepakken...
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
129
105
Pommelien. Past nog redelijk op die dag.

Het aangal mensen voor Pommelien vs pakweg The Smile zal het gelijk van PKP alweer bewijzen dat ze hun volk kennen.
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
Ticket voor PKP-zondag ook in de pocket.

Must see: QotSA - The Offspring - Ramkot
Graag zien: The Smile - Rise Against - Lionheart - The Haunted Youth - Motionless in White - Sugababes

Hopelijk is dit te doen straks met het blokkenschema
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Pommelien. Past nog redelijk op die dag.

Het aangal mensen voor Pommelien vs pakweg The Smile zal het gelijk van PKP alweer bewijzen dat ze hun volk kennen.
'Hun' volk of 'het' volk. Pommelien is een mainstream popzangeres, dat trekt in het algemeen meer volk dan een alternatieve/indie band (vandaar de term alternatief).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Pommelien. Past nog redelijk op die dag.

Het aangal mensen voor Pommelien vs pakweg The Smile zal het gelijk van PKP alweer bewijzen dat ze hun volk kennen.
Hun volk is ook een ruim begrip. Pommelien Thijs is gewoon de meest mainstream naam op die lineup. Dus daar zal ook het meeste volk staan, misschien wel meer dan tijdens QOTSA. Ook op Rock Werchter is de weide afgeladen als ze er een Pommelien zetten. Of op eender welk ander Vlaams festival.

The Smile is een erg grote naam voor de Marquee, zelden stond daar een naam die Vorst met gemak uitverkoopt, maar dat is dan weer een minder bekende doorsnee naam. Staan daar perfect als laatste in de marquee. Na Vorst durf ik wel zeggen: mis deze niet. Zoals The National een aantal jaar geleden kan dit weleens eentje voor in de boeken worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Chimme

Campingartiest
8 aug 2017
78
46
Hun volk is ook een ruim begrip. Pommelien Thijs is gewoon de meest mainstream naam op die lineup. Dus daar zal ook het meeste volk staan, misschien wel meer dan tijdens QOTSA. Ook op Rock Werchter is de weide afgeladen als ze er een Pommelien zetten. Of op eender welk ander Vlaams festival.

The Smile is een erg grote naam voor de Marquee, zelden stond daar een naam die Vorst met gemak uitverkoopt, maar dat is dan weer een minder bekende doorsnee naam. Staan daar perfect als laatste in de marquee. Na Vorst durf ik wel zeggen: mis deze niet. Zoals The National een aantal jaar geleden kan dit weleens eentje voor in de boeken worden.
Je kan ook perfect én naar Pommelien gaan kijken én naar The Smile. Doe ik misschien ook wel, waarom niet?
Benieuwd naar The Smile, nog niet live gezien, maar dat zou normaal gezien gewoon een kruising tussen Radiohead en The Comet Is Coming moeten zijn.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Jullie hebben het misschien al door ik wil heel graag een sticker maar Is het normaal dat het zo lang duurt voordat ze de stickers naar de winnaars sturen? Het is al eind maart en heb nog niets ontvangen (als ik er eentje win) Aangezien ze niet meer laten weten via sociale media wanneer ze naar de winnaars opgestuurd worden moet ik maar op mijn gevoel mijn brievenbus in de gaten houden. hij is ontworpen door toykyo het bedrijf dat het design voor Pukkelpop maakt. Ze hebben hun best weer gedaan t’is weer een prachtige sticker. Eind januari op sociale media geplaatst door toykyo toen waren de stickers al gemaakt dus vind ik het vreemd dat het zo lang duurt. Heb begin deze maand een mailtje gestuurd naar de organisatie met de vraag of ze al verstuurd zijn hun antwoord (zie foto) maar heb daarna niets meer van ze gehoord.IMG_3443.jpeg
IMG_3401.jpeg
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Jullie hebben het misschien al door ik wil heel graag een sticker maar Is het normaal dat het zo lang duurt voordat ze de stickers naar de winnaars sturen? Het is al eind maart en heb nog niets ontvangen (als ik er eentje win) Aangezien ze niet meer laten weten via sociale media wanneer ze naar de winnaars opgestuurd worden moet ik maar op mijn gevoel mijn brievenbus in de gaten houden. hij is ontworpen door toykyo het bedrijf dat het design voor Pukkelpop maakt. Ze hebben hun best weer gedaan t’is weer een prachtige sticker. Eind januari op sociale media geplaatst door toykyo toen waren de stickers al gemaakt dus vind ik het vreemd dat het zo lang duurt. Heb begin deze maand een mailtje gestuurd naar de organisatie met de vraag of ze al verstuurd zijn hun antwoord (zie foto) maar heb daarna niets meer van ze gehoord.Bekijk bijlage 8420
Bekijk bijlage 8416
Ik hoop voor jou dat je er eentje zal ontvangen, amigo
 

Onne

Playlistbediener
1 dec 2023
12
23
Goedeavond/morgen allen, Joey Valence & Brae staat de 8e in Zwitserland, had al lichte hoop dat ze misschien kwamen maar dit begint er goed uit te zien :))
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Kilero

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
13
2
Iemand hier een voorgevoel of inside informatie van welke acts we kunnen verwachten op donderdag?
Ik denk dat ik zowieso enkele fantastische acts ga ontdekken ( elektronisch / techno / DnB/ ... ) op de andere dagen.
Malugi in de Booth bijvoorbeeld, wordt volgens mij een dik feestje.
Samen met nog vele andere.
 

Jaulez

Playlistbediener
11 aug 2022
39
30
Iemand hier een voorgevoel of inside informatie van welke acts we kunnen verwachten op donderdag?
Ik denk dat ik zowieso enkele fantastische acts ga ontdekken ( elektronisch / techno / DnB/ ... ) op de andere dagen.
Malugi in de Booth bijvoorbeeld, wordt volgens mij een dik feestje.
Samen met nog vele andere.
Belgische punk band uit Antwerpen die niet naïef is, mag je al opschrijven voor donderdag
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
151
65
Jullie hebben het misschien al door ik wil heel graag een sticker maar Is het normaal dat het zo lang duurt voordat ze de stickers naar de winnaars sturen? Het is al eind maart en heb nog niets ontvangen (als ik er eentje win) Aangezien ze niet meer laten weten via sociale media wanneer ze naar de winnaars opgestuurd worden moet ik maar op mijn gevoel mijn brievenbus in de gaten houden. hij is ontworpen door toykyo het bedrijf dat het design voor Pukkelpop maakt. Ze hebben hun best weer gedaan t’is weer een prachtige sticker. Eind januari op sociale media geplaatst door toykyo toen waren de stickers al gemaakt dus vind ik het vreemd dat het zo lang duurt. Heb begin deze maand een mailtje gestuurd naar de organisatie met de vraag of ze al verstuurd zijn hun antwoord (zie foto) maar heb daarna niets meer van ze gehoord.Bekijk bijlage 8420
Bekijk bijlage 8416
Zelfs ik die er al ieder jaar eentje kreeg heeft er geen ontvangen. Mocht dat alsnog gebeuren krijg je hem. 👍
We kleven die anders toch maar weer op één of andere valies om die op de luchthaven sneller te herkennen. 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.034
2.663
Trouwens Chalk toch een stevige en veelbelovende band.
Zitten er hier nog concertpromotors/boekers in de zaal? Leg die eens vast voor een apart concert in België aub!

Staan over 2 weken in AB als onderdeel van Broadcast, maar dat bedoelde je waarschijnlijk niet als apart concert.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken