Down The Rabbit Hole 2024

Pinkeltje

Playlistbediener
28 feb 2024
6
1
Ik ben heel benieuwd naar de timetable. Hopelijk niet teveel clashes maar dat wordt moeilijk met deze lineup🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Dan zie ik ze eerder 2 DTRH weekenden achter elkaar organiseren met een gedeeltelijk gelijke line up. Zou natuurlijk laatste weekend juni-eerste weekend juli kunnen worden.
Liever gewoon een compleet ander weekend maar wel als idee 'het kleine broertje van dtrh'. Kunnen we ons een paar jaar vergapen aan de ruimte en kleinschaligheid met een spannende line up voordat we kunnen gaan zeiken dat het festival te groot is geworden en uit zijn voegen barst.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Want oh wee dat een festival van een andere organisatie het goed doet... Wat een schijtclub is dat Mojo toch ook.
Ik snap dit niet helemaal? Als mojo besluit nog een 3e festival te organiseren, juich ik dat alleen maar toe. Zo is dtrh ooit begonnen. Je hoeft er niet heen te gaan uiteraard. Ik ben blij met meer keus.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.991
565
Ik snap dit niet helemaal? Als mojo besluit nog een 3e festival te organiseren, juich ik dat alleen maar toe. Zo is dtrh ooit begonnen. Je hoeft er niet heen te gaan uiteraard. Ik ben blij met meer keus.
Mijn reactie was gericht op de post dat ze het bij Mojo wel fijn zouden vinden als BKS het niet overleeft. En als de intentie van Mojo is om BKS nog verder tegen te werken en hun succes te ondermijnen, vind ik dat een slechte zaak.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.360
1.813
Ik snap dit niet helemaal? Als mojo besluit nog een 3e festival te organiseren, juich ik dat alleen maar toe. Zo is dtrh ooit begonnen. Je hoeft er niet heen te gaan uiteraard. Ik ben blij met meer keus.
Het ligt er ook een beetje aan wat voor festival het dan wordt. Als het weer een soort LL of DTRH wordt, ben ik bang dat het ten koste gaat van de kwaliteit in de breedte. Immers weer een festival waarvoor geprogrammeerd moet worden uit (voor een deel) dezelfde poel artiesten.

Als het bijvoorbeeld focus wordt op hiphop, dan zou ik dat wel toejuichen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.550
6.229
Ze hebben bij MOJO al moeite originele line-ups te vinden voor Lowlands/ DTRH
zelfs Pinkpop. Nog een Mojo festival zal, als het inderdaad weer op meerdere genres richt, weinig goeds toevoegen imo. Vooral een hoop versplintering.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
245
394
Ik verwacht toch eerder een soort hiphop festival. Aangezien Woo Hah en Rolling Loud weg zijn. Terwijl er wel veel vraag naar is denk ik.
Zou tof zijn! Ondanks dat de vraag er is, vraag ik me af hoe het dan zit met het rendabel krijgen van zo’n festival. Dat was voor zover ik weet destijds de reden om Woo Hah niet meer te organiseren en via Rolling Loud verder te gaan. Alleen paste dat dan misschien niet bij het publiek.
 

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
29
27
Zou tof zijn! Ondanks dat de vraag er is, vraag ik me af hoe het dan zit met het rendabel krijgen van zo’n festival. Dat was voor zover ik weet destijds de reden om Woo Hah niet meer te organiseren en via Rolling Loud verder te gaan. Alleen paste dat dan misschien niet bij het publiek.
Ik denk dat de locatie van Rolling Loud niet de beste keuze was. Nogal een andere setting, van de Beekse Bergen naar Ahoy.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.906
1.848
Ik denk dat de locatie van Rolling Loud niet de beste keuze was. Nogal een andere setting, van de Beekse Bergen naar Ahoy.
Dat ze het niet meer organiseren is wel omdat het financieel bijna niet meer rond is te krijgen met hiphop acts. Althans, dat was vrij duidelijk in de communicatie.
 

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
29
27
Dat ze het niet meer organiseren is wel omdat het financieel bijna niet meer rond is te krijgen met hiphop acts. Althans, dat was vrij duidelijk in de communicatie.
Ja dat speelt ook mee inderdaad. Misschien dat er een manier is gevonden om het volgend jaar haalbaar te maken. En dan in de Groene Heuvels, lijkt me qua locatie een goede optie
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
245
394
Dat ze het niet meer organiseren is wel omdat het financieel bijna niet meer rond is te krijgen met hiphop acts. Althans, dat was vrij duidelijk in de communicatie.
Ik vraag me dan wel af in wat voor vorm het wel zou werken. Meer diversiteit in muziek zorgt misschien wel voor meer draagvlak, maar dan wordt het weer minder een hiphop festival. Weet ook niet in welke hoek je de diversiteit dan moet gaan zoeken
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Dat ze het niet meer organiseren is wel omdat het financieel bijna niet meer rond is te krijgen met hiphop acts. Althans, dat was vrij duidelijk in de communicatie.
Het was in Beekse Bergen niet rond te krijgen doordat er maximaal 35.000 mensen op het terrein konden en het Woo-Hah publiek eigenlijk zo'n beetje elke dag een headliner van het kaliber/prijskaartje Travis Scott/Kendrick Lamar verwachtte. Dan is de Groene Heuvels qua capaciteit wel beter geschikt. Ook omdat die 35.000 bezoekers in Beekse Bergen niet allemaal fatsoenlijk bij het hoofdpodium konden staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken