Down The Rabbit Hole 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377

Echt wel een hele lekkere boeking hoor. Met nieuw werk exclusieve festivalshow (en zaalshows pas later dit jaar), ben heel erg benieuwd naar de show en naar de plek. Dit moet wel laatste Teddy worden toch? Of zullen ze het echt op de main in het daglicht zetten...
Zal vast in een tent zijn, lijkt mij het meest logische ja
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ik denk dat Eefje ook wel als Teddy afsluiter staat. Past ook nog wel enigszins in de "dance/electronic" afsluiter van de Teddy traditie.

Het blokkenschema gaat inderdaad vrij intens worden, ook voor mij gok ik zo;

Must sees:
Jungle, Eefje de Visser, Kaytranada, Jpegmafia, Olivia Dean, Jalen Ngonda, sor+ sorkest

Graag zien:
Jessie Ware, Raye, Bombay Bicycle Club, Declan Mckenna, Nia Archives, Noname. The Vaccines, Goldkimono

Ook leuk:
LCD Soundsystem, Michael Kiwanuka, The National, PinkPantheress (was op Lowlands echt verschrikkelijk, maar de muziek is leuk), Action Bronson, Aurora, The Last Dinner Party, Yussef Dayes, The Beaches, Blondshell, DJ Heartstring, Elias Mazian, Scowl

Nu al dus 28 acts waarvan ik op z'n minst even zou willen kijken (tot aan de hele show willen zien). Echt wel een lekkere line up hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en dblauw

DonGulii

Playlistbediener
21 jun 2023
20
14
Volgens het tourschema van Eefje (op Google) staat ze op de vrijdag om 17:00. In hoeverre is dit betrouwbaar? En volgens het schema van Villagers staan ze op de zondag om 16:00.
1711722145091.png
1711722266220.png
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
404
531
Volgens het tourschema van Eefje (op Google) staat ze op de vrijdag om 17:00. In hoeverre is dit betrouwbaar? En volgens het schema van Villagers staan ze op de zondag om 16:00.
Bekijk bijlage 8460
Bekijk bijlage 8461
Volgens Google zou ze om 12.00 op Rock Werchter spelen, terwijl het programma daar pas om 13.00 uur begint en ze niet de eerste artiest is. Kortom: niet betrouwbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mr. p en DonGulii

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
474
Wat voor Bossa Nova/Rex namen hopen we nog op?
Dit is echt wishfull thinking en nergens op gebaseerd, maar het label van Nene H had een eigen stage op Draaimolen afgelopen jaar en zoiets lijkt me echt top voor de Rex. Wat onbekendere elektronische artiesten met een randje.

Of iemand als I-F ofzo, maar vrees dat hij al te groot voor de Rex is.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Vorig jaar werd het REX programma op 5 april bekendgemaakt, wellicht is morgen de dag? :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekBBQ

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Ready for REX? In de high-voltage dag- en nachtclub REX ga je tijdens #DTRH24 voor de volle 1000%. Deze dj’s en selectors vullen het hele weekend de vloer tot max laadvermogen met techno, house, elektronica en drop-heavy beats:

Afra | Angel D'lite | Cinnaman | Darwin | DASCO | DJ Assault | DJ Shahmaran | Eversines | Fafi Abdel Nour | Ineffekt | JASSS | Kessler (live) | Laura Meester | Lola Haro | Orpheu The Wizard | Passion DEEZ | Private Hearts Radio | ROLROLROL | Sally C | Sansibar (live) | Sarkawt Hamad | Session Victim (live) | Shared Joy (Guus Christian & Sander Emil) | Tom Trago | Tour-Maubourg
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
56
73
Ik ken zeker ook niet alles, maar Tom Trago, Ineffekt en Fafi Abdel Nour zijn toch wel aansprekende namen voor deze stage :)
 
  • Leuk
Waarderingen: NiekBBQ

NiekBBQ

Randprogramma
21 nov 2016
164
85
Ligt er aan wat voor techno, maar Afra, Jasss vind ik zelf wel vet. Ook DJ Assault wil ik wel zien.
Ik vind de meeste techno goed te pruimen. Als het maar niet de commerciële hardere techno is (Reinier Zonneveld ed).
 

Jonasky

Playlistbediener
10 mei 2023
9
2
Tom Trago was wel tof 2 jaar geleden om 2 uur in de nacht in de fuzzy lop geloof ik.

Kunnen ze echt niks meer doen aan de Birra Moretiti samenwerking, dat bier ging echt niet af 😅
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken