Down The Rabbit Hole 2024

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Wie verwachten jullie als de Teddy afsluiters dit jaar?
Ik zet zelf mn geld op Kaytranada, Eefje de Visser en Raye.
Ik verwacht in ieder Kaytranada en Eefje de Visser.

Is het een beetje te doen om zowel de Teddy afsluiter als de headliners te zien?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
840
544
Ik verwacht in ieder Kaytranada en Eefje de Visser.

Is het een beetje te doen om zowel de Teddy afsluiter als de headliners te zien?
Als je de headliner van achterop het veld zien prima vindt is dat best te doen. En dan bij de Teddy afsluiter een beetje meer aan de rechterkant staan, zodat je daar sneller weg bent in de richting van de Hotot.

EDIT: Hangt ook een beetje van het tijdschema af. In 2023 overlapten de Teddy afsluiter en de headliner alleen 5 minuten op de zaterdag. In 2022 was er wel elke dag overlap.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Als je de headliner van achterop het veld zien prima vindt is dat best te doen. En dan bij de Teddy afsluiter een beetje meer aan de rechterkant staan, zodat je daar sneller weg bent in de richting van de Hotot.
Ahh oké, thanks!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.643
7.390
Uit de nieuwsbrief van Record Store Day:

"
Win twee Down The Rabbit Hole tickets
Heb jij de speciale release ‘Live At The Jazz Cafe’ van Olivia Dean op je wenslijstje? Ze is dit jaar ook te zien op Down The Rabbit Hole, dus in één van haar platen hebben we twee weekendtickets verstopt! Ga jij van 5 t/m 7 juli een heel weekend festivallen in Beuningen?
"

Voor de vinyl verzamelaar die een gokje wil wagen...
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.761
Ik heb trouwens maar een deel van de namen gecheckt, voel je vrij om meer toe te voegen :)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
ik snap niet waarom ze op lowlands en dtrh niet gewoon de dag kunnen vermelden , zoals ze dat op pukkelpop doen
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
Het wordt langzamerhand toch wel tijd voor het blokkenschema hoor. Heeft iemand al een voorspelling gemaakt in Clashfinder?
 

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
15
18
En ook hier nog even wat huiswerk gedaan:

Vrijdag:
LCD Soundsystem
Raye
Nia Archives
Blondshell

Zaterdag:
Jungle
Michael Kiwanuka
Yussef Dayes
dEUS

Zondag:
The National
Jessie Ware
Khruangbin
L'Imperatrice
Ah als Nia Archives en LCD maar niet gaan clashen, maar ik ben er bang voor.. Nia klinkt namelijk als de perfecte act om in de fuzzy de nacht te openen. Of zouden jullie haar een Teddy status geven?
 

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
En ook hier nog even wat huiswerk gedaan:

Vrijdag:
LCD Soundsystem
Raye
Nia Archives
Blondshell

Zaterdag:
Jungle
Michael Kiwanuka
Yussef Dayes
dEUS

Zondag:
The National
Jessie Ware
Khruangbin
L'Imperatrice
Raye start om 22. 00 uur op de vrijdag
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
317
Ah als Nia Archives en LCD maar niet gaan clashen, maar ik ben er bang voor.. Nia klinkt namelijk als de perfecte act om in de fuzzy de nacht te openen. Of zouden jullie haar een Teddy status geven?
Ik hoop teddy maar fuzzy is misschien logischer, hoop ook vooral dat de fuzzy een upgrade krijgt en een stuk groter wordt, zal zeker met de namen in de nacht nodig zijn. Al hoop ik stiekem dat een octo octa en dj heartstring snachts in de teddy staan en dat ze het hele rabbitradio schrappen maar dat zal ijdele hoop zijn
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Redelijk stuk van de Coachella show van Jungle gekeken op de stream. Vond het erg tof klinken en visueel ook leuk. Inmiddels zin dus om ze (weer) live te zien!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.761
Redelijk stuk van de Coachella show van Jungle gekeken op de stream. Vond het erg tof klinken en visueel ook leuk. Inmiddels zin dus om ze (weer) live te zien!
Vind Jungle uitgerekend een band die lekker is in het brandende zonnetje (zoals laatste keer op DTRH), maar ik laat denk dat het in het donker ook wel lekker gaat zijn.

Wat is jullie idee over Kiwanuka/Jungle trouwens? Wie speelt er voor wie? Ik denk Kiwanuka en dan Jungle, lijkt mij beter een betere brug naar de nacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.300
6.500
Vind Jungle uitgerekend een band die lekker is in het brandende zonnetje (zoals laatste keer op DTRH), maar ik laat denk dat het in het donker ook wel lekker gaat zijn.

Wat is jullie idee over Kiwanuka/Jungle trouwens? Wie speelt er voor wie? Ik denk Kiwanuka en dan Jungle, lijkt mij beter een betere brug naar de nacht.
Was volgens mij in de podcast langs gekomen dat het idd eerst Kiwanuka is en daarna Jungle.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Vind Jungle uitgerekend een band die lekker is in het brandende zonnetje (zoals laatste keer op DTRH), maar ik laat denk dat het in het donker ook wel lekker gaat zijn.

Wat is jullie idee over Kiwanuka/Jungle trouwens? Wie speelt er voor wie? Ik denk Kiwanuka en dan Jungle, lijkt mij beter een betere brug naar de nacht.
Ja vond het erg tof in het donker op Coachella. En volgens mij was het eerst Kiwanuka en dan Jungle inderdaad
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken