Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als je de headliner van achterop het veld zien prima vindt is dat best te doen. En dan bij de Teddy afsluiter een beetje meer aan de rechterkant staan, zodat je daar sneller weg bent in de richting van de Hotot.
EDIT: Hangt ook een beetje van het tijdschema af. In 2023 overlapten de Teddy afsluiter en de headliner alleen 5 minuten op de zaterdag. In 2022 was er wel elke dag overlap.
Als je de headliner van achterop het veld zien prima vindt is dat best te doen. En dan bij de Teddy afsluiter een beetje meer aan de rechterkant staan, zodat je daar sneller weg bent in de richting van de Hotot.
" Win twee Down The Rabbit Hole tickets
Heb jij de speciale release ‘Live At The Jazz Cafe’ van Olivia Dean op je wenslijstje? Ze is dit jaar ook te zien op Down The Rabbit Hole, dus in één van haar platen hebben we twee weekendtickets verstopt! Ga jij van 5 t/m 7 juli een heel weekend festivallen in Beuningen?
"
Voor de vinyl verzamelaar die een gokje wil wagen...
Ah als Nia Archives en LCD maar niet gaan clashen, maar ik ben er bang voor.. Nia klinkt namelijk als de perfecte act om in de fuzzy de nacht te openen. Of zouden jullie haar een Teddy status geven?
Heb je dat van die Google speeldata? Dat is doorgaans dikke onzin. Heb het idee dat daar maar wat gevuld wordt... Maar 2200 Teddy afsluiter zou wel een logische plek zijn.
Ah als Nia Archives en LCD maar niet gaan clashen, maar ik ben er bang voor.. Nia klinkt namelijk als de perfecte act om in de fuzzy de nacht te openen. Of zouden jullie haar een Teddy status geven?
Ik hoop teddy maar fuzzy is misschien logischer, hoop ook vooral dat de fuzzy een upgrade krijgt en een stuk groter wordt, zal zeker met de namen in de nacht nodig zijn. Al hoop ik stiekem dat een octo octa en dj heartstring snachts in de teddy staan en dat ze het hele rabbitradio schrappen maar dat zal ijdele hoop zijn
Redelijk stuk van de Coachella show van Jungle gekeken op de stream. Vond het erg tof klinken en visueel ook leuk. Inmiddels zin dus om ze (weer) live te zien!
Redelijk stuk van de Coachella show van Jungle gekeken op de stream. Vond het erg tof klinken en visueel ook leuk. Inmiddels zin dus om ze (weer) live te zien!
Vind Jungle uitgerekend een band die lekker is in het brandende zonnetje (zoals laatste keer op DTRH), maar ik laat denk dat het in het donker ook wel lekker gaat zijn.
Wat is jullie idee over Kiwanuka/Jungle trouwens? Wie speelt er voor wie? Ik denk Kiwanuka en dan Jungle, lijkt mij beter een betere brug naar de nacht.
Vind Jungle uitgerekend een band die lekker is in het brandende zonnetje (zoals laatste keer op DTRH), maar ik laat denk dat het in het donker ook wel lekker gaat zijn.
Wat is jullie idee over Kiwanuka/Jungle trouwens? Wie speelt er voor wie? Ik denk Kiwanuka en dan Jungle, lijkt mij beter een betere brug naar de nacht.