Down The Rabbit Hole 2024

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik ook!

De doorverkoop is al enkele weken geleden begonnen. Heb voor een vriend al een tweedehands ticket kunnen regelen.

Die doorverkoop tickets komen hier te staan. Er zijn er momenteel geen in de aanbieding, maar probeer die pagina gewoon een beetje in de gaten houden en dan komt het vast goed.
Thx! En Lowlands start 18 maart zag ik!
Tegen DTRH zullen de kaarten wel loskomen, zeker bij slecht weervoorspellingen ;-)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Hoe kan dat met mobile tickets? Die zijn er juist om verkoop via swap onmogelijk te maken?

Kreeg laatst deze mail

Goed nieuws! Ticketmaster Mobile Only tickets zijn nu beschikbaar voor koop en verkoop op TicketSwap.

Dit betekent dat jouw favoriete evenementen en concerten zoals North Sea Jazz, Down the Rabbit Hole, Lowlands Festival en nog veel meer nu beschikbaar zijn voor koop en verkoop!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hoe kan dat met mobile tickets? Die zijn er juist om verkoop via swap onmogelijk te maken?

Kreeg laatst deze mail
Hier staat uitgelegd hoe het werkt:

Irritante extra stap en de servicekosten zijn ook hoger, dus wat dat betreft is de resale van Ticketmaster chiller. Maar dat weten wel nog minder mensen te vinden voor resale wellicht (en heeft verdomme nog steeds geen alerts).
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

JipFlint

Nieuw lid
25 jan 2024
4
5
Ligt het aan mij of is de DTRH echt wel een heel stuk sterker dan de lowlands lineup. Kan ook liggen aan dat mijn favoriete artiest op DTRH komt en ik een deel van lowlands al gezien heb. Ik ga snel proberen 2 kaartjes over te kopen. Weet iemand hoe betrouwbaar ticketswap is? of zal ik gewoon blijven bij ticketmaster doorverkoop tickets.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ligt het aan mij of is de DTRH echt wel een heel stuk sterker dan de lowlands lineup. Kan ook liggen aan dat mijn favoriete artiest op DTRH komt en ik een deel van lowlands al gezien heb. Ik ga snel proberen 2 kaartjes over te kopen. Weet iemand hoe betrouwbaar ticketswap is? of zal ik gewoon blijven bij ticketmaster doorverkoop tickets.
Persoonlijk vind ik de Lowlands in de breedte een stuk sterker. The National en LCD Soundystem is echter wel een mooi duo om te hebben als headliners.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Valt me op dat James Blake nog geen Nederlandse datum heeft, maar wel op tour is (oa Dour en Melt).

Ik had ‘m eigenlijk verwacht als grote elektronische act. Kunnen we nog artiesten van zulke grootte verwachten?
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Geert

Playlistbediener
9 apr 2014
41
29
Valt me op dat James Blake nog geen Nederlandse datum heeft, maar wel op tour is (oa Dour en Melt).

Ik had ‘m eigenlijk verwacht als grote elektronische act. Kunnen we nog artiesten van zulke grootte verwachten?
Zou me verbazen als er nog zo'n grote naam komt. Heb James Blake vorig jaar in 013 gezien. Zou prima passen op DTRH.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken