King Gizzard and the Lizard Wizard

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.755
2.321
Lieve mede festileaks-Gizzfans, heel veel plezier voor eenieder die gaat vanavond.
Hopende op (in het bijzonder) Crumbling Castle, the river, Dragon, Change, Catching smoke en the fourth colour.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
591
669
Lieve mede festileaks-Gizzfans, heel veel plezier voor eenieder die gaat vanavond.
Hopende op (in het bijzonder) Crumbling Castle, the river, Dragon, Change, Catching smoke en the fourth colour.
Ben er vanavond weer bij! Hoop op Dragon, Self Immolate, Crumbling Castle en This Thing (Stond gisteren op de setlist maar hebben ze overgeslagen helaas)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Lieve mede festileaks-Gizzfans, heel veel plezier voor eenieder die gaat vanavond.
Hopende op (in het bijzonder) Crumbling Castle, the river, Dragon, Change, Catching smoke en the fourth colour.
Ahhh de verleiding om last minute toch nog voor een ticketswapje te gaan wordt groot hoor, als je dit soort nummers noemt... Beter doe ik het niet, met nog een heel mooi weekend voor de boeg, beetje energie en de portemonnee sparen. Maar als ik dit soort nummers mis... Met name een Change debuut of Dragon zou ik echt van balen om niet bij geweest te zijn. Fomo :(
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
591
669
Ahhh de verleiding om last minute toch nog voor een ticketswapje te gaan wordt groot hoor, als je dit soort nummers noemt... Beter doe ik het niet, met nog een heel mooi weekend voor de boeg, beetje energie en de portemonnee sparen. Maar als ik dit soort nummers mis... Met name een Change debuut of Dragon zou ik echt van balen om niet bij geweest te zijn. Fomo :(
Swapje voor 30 euro ik had het wel geweten;)
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: fiesta en Dr. Hannibal

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Ben er vanavond weer bij! Hoop op Dragon, Self Immolate, Crumbling Castle en This Thing (Stond gisteren op de setlist maar hebben ze overgeslagen helaas)
Net als de Inner Cell - Loyalty - Horology trilogie. De prijs van lange jams, I guess. Dat ze zo experimenteren blijf ik wel cooler vinden.

Zou willen zeggen dat die nummers met het wegvallen gisteren meer kansen hebben om vandaag gespeeld te worden, maar de Poly trilogy is in de Gashouder al gespeeld, dus die vallen waarschijnlijk af. This Thing zou wel kunnen.
 

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
591
669
Net als de Inner Cell - Loyalty - Horology trilogie. De prijs van lange jams, I guess. Dat ze zo experimenteren blijf ik wel cooler vinden.

Zou willen zeggen dat die nummers met het wegvallen gisteren meer kansen hebben om vandaag gespeeld te worden, maar de Poly trilogy is in de Gashouder al gespeeld, dus die vallen waarschijnlijk af. This Thing zou wel kunnen.
Hoop er maar al te graag op. Vraag is hoe goed This Thing gewerkt had gisteren aangezien Joey nauwelijks te horen was
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: fiesta en Dr. Hannibal

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
739
723
Net als de Inner Cell - Loyalty - Horology trilogie.

Toen ik zag dat deze oorspronkelijk op de setlist stond baalde ik wel dat ze die hebben overgeslagen. Die elektronische jam vond ik wel vet maar mocht best wat korter.

Verder ondanks de regen een hele mooie avond gehad! Coole setlist en erg leuk om veel andere fans te ontmoeten in het hostel en het concert!

Nu in de trein naar huis en vanaaf part 2!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
334
371
Lieve mede festileaks-Gizzfans, heel veel plezier voor eenieder die gaat vanavond.
Hopende op (in het bijzonder) Crumbling Castle, the river, Dragon, Change, Catching smoke en the fourth colour.
Dank je! De kleren zijn weer beetje droog, en de Duitse snelweg is nog lekker rustig. Hopelijk nog wel even onderweg wat tegen het raam kwijlen, want was nog iets te hyper na de show, dus kort nachtje. Als je straks iemand in de parking hoort snurken dan graag niet op het raam slaan 😵. Ik hoop op This Thing (gisteren helaas van de setlist gevallen), The River, Robot Stop en Witchcraft. En heb een zwak voor Cook die over zijn hond zingt. Set zou ik ook wel eens live willen horen, al hoeft dat geen 27 minuten te zijn.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

reinvdm1211

Playlistbediener
6 dec 2019
36
28
Heel veel zin in vanavond! Hoop op This Thing, Robot Stop, Plastic Boogie, Sleepdrifter of iets van B3K. Iron Lung hoopte ik ook erg op, maar gezien deze gister gespeeld is betwijfel ik of ie vanavond nog voorbij komt.
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
334
371
Hoop er maar al te graag op. Vraag is hoe goed This Thing gewerkt had gisteren aangezien Joey nauwelijks te horen was
Daar heb je helemaal gelijk in. Na de ❤️‍🔥versies van Lowlands en Brussel had die dan waarschijnlijk alleen maar kunnen tegenvallen. Maar hoop stiekem nog op de beste versie vanavond.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
245
214
Mijn eerste King Gizz show was in ieder geval voor herhaling vatbaar :). Stond soms wel een beetje verkeerd met luide pratende mensen in de omgeving of mensen die totaal geen rekening hielden met anderen. Het is druk, je wil dansen, ik snap het. Maar je staat nou eenmaal op een plek waar heel weinig ruimte is. En als je dan niet op een ander zijn tenen staat, ben je een super luid gesprek aan het voeren. Tja....

Oké, genoeg gezeken! Verder was het echt super. Alle nummers waar ik goed bekend mee ben zaten ook in de eerste helft, dus de 20 minuten die ik heb moeten missen doen iets minder pijn. De volgende keer gewoon weer aanwezig, maar dan hopelijk de hele set.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
424
270
briljante show!!! Van begin tot einde top
Wat mij betreft is ook een dikke shoutout naar het voorprogramma zeker op zijn plaats. Met alle respect voor Grace Cummings, maar de band die last minute was ingevlogen, Dr Sure's Unusual Practice, was echt geweldig. De zaal was al flink opgewarmd en het echte werk moest nog beginnen :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion

Gebruikers die dit onderwerp bekijken