🔥 FESTEN - 10 maart 2023 🔥

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Lieve festivalliefhebbers,

Er komt een super leuk moment aan om mede forummers te gaan ontmoeten. Om samen te genieten van festivalmuziek en mee te blèren want: Onze favoriete clubnacht keert terug in 2023, groter dan ooit! Vrijdag 10 maart organiseert Festileaks FESTEN in de Effenaar, Eindhoven. Een stuk grotere zaal dan de vorige keer, met een compleet vernieuwd concept!
🎇
🎆


De derde editie van FESTEN is een complete festivalzomer in één clubnacht. Verwacht een bont blokkenschema vol mini-feestjes (zie de poster hieronder) die elkaar in rap tempo opvolgen en één voor één een lach op je gezicht toveren. Onze geweldige DJ's spinnen positieve festival anthems door alle genres heen, zolang ze maar mee te zingen óf mee te beuken zijn.
👩‍🎤


FESTEN duurt van 22 tot 4 uur. Wees gerust, de laatste treinen vanuit Eindhoven vertrekken tussen 1 en 2 uur ’s nachts. Dus er zijn geen excuusjes als jij en jouw festivalvrienden vanuit een andere stad willen komen.

📍
Effenaar, Eindhoven: Link Effenaar: https://www.effenaar.nl/agenda/festen
📅
Vrijdag 10 maart, 22:00-04:00
🎟
Koop tickets (Maar €12 in de voorverkop) via: https://www.ticketmaster.nl/event/289095?CAMEFROM=EFFENAAR&brand=nl_effenaar

Wie zien we de 10de van Maart in de Effenaar?

WhatsApp Image 2023-01-18 at 11.48.02.jpeg

 
Laatst bewerkt:

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
132
79
Het is dat ik op 10maart al andere plannen heb, anders was ik hier wel bij
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Nog een weekje! Wie nog een leuke plek zoekt om volgende vrijdag te dansen, wees uitgenodigd bij FESTEN in Eindhoven. 💃

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Nee mijn buurvrouws kat gaat die dag bevallen.

Maar nee, ik even serieus ik moet sporten die avond.

Staan er festileakers op het affiche?
Hele avond is georganiseerd door Festileakers. Niet allemaal mensen die op het forum zitten trouwens.

Wordt zeker leuk, creativiteit genoeg binnen onze hele team/community. Dus het gaat echt super leuk worden. Als een concept iets minder voor jou is, duurt het niet lang. Dus goed moment om even bier te halen.

Ikzelf was er 100% bijgeweest. Ben alleen helaas op vakantie.
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
160
217
Ik ben er morgen bij met een groepje Eindhovenaren. Benieuwd naar de avond :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ben van de partij! Herken me aan de overdreven Versace blouse, de heftige zonnebril en de baard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

reaper

Support act
26 okt 2015
1.063
902
hoe was het? helaas ging ik al naar Amenra die vrijdag anders had ik hier wel even langs geweest.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken