Lowlands 2025

Wat mij betreft ook echt tijd voor nieuwe namen. Uit ongeduld maar weer even teruggekeken naar '23 en '24 en dan zouden we nog 4-5 namen uit het 2e lettergrootte en zeg >20 uit het 3e lettergrootte tegoed hebben (in 2 of 3 batches). Gokje voor de drop van deze week (dat moet toch wel?!) uit dan tourende acts:

Doechii - King Krule - Sef
The Beaches - Dio - Luvcat - Portugal. the Man - Moonchild Sannely - Yussef Dayes

Ik zou ook best met Little Simz of Yung Lean i.p.v. Doechii kunnen leven als zij te laat in beeld kwam en daardoor de prijs te hoog is. Wel een aansprekende naam voor je line-up natuurlijk. Zelf hoop ik nog het meest op King Krule en Perfume Genius, maar zij lijken me beiden geen optimale match met Lowlands.
Luvcat is al bevestigd (y)

Wat mij betreft ook echt tijd voor nieuwe namen. Uit ongeduld maar weer even teruggekeken naar '23 en '24 en dan zouden we nog 4-5 namen uit het 2e lettergrootte en zeg >20 uit het 3e lettergrootte tegoed hebben (in 2 of 3 batches). Gokje voor de drop van deze week (dat moet toch wel?!) uit dan tourende acts:

Doechii - King Krule - Sef
The Beaches - Dio - Luvcat - Portugal. the Man - Moonchild Sannely - Yussef Dayes

Ik zou ook best met Little Simz of Yung Lean i.p.v. Doechii kunnen leven als zij te laat in beeld kwam en daardoor de prijs te hoog is. Wel een aansprekende naam voor je line-up natuurlijk. Zelf hoop ik nog het meest op King Krule en Perfume Genius, maar zij lijken me beiden geen optimale match met Lowlands.
Als King Krule komt dan kan mijn zomer niet keer stuk.

Sef zou ik ook wel een fijne naam vinden. Ben zelf wel benieuwd naar zijn nieuwe album en ik vind de eerste uitgekomen singles erg lekker klinken.

En wat leuke Nederlandse namen voor in de x-ray of India zijn ook altijd welkom zoals Gijsjaradijsja, Vals Alarm, TAXITAXI, Stippenlift, Jordy Dijkshoorn, of een Lucky Fonz III (hoewel dat meer theater is misschien).

• Leuk
Waarderingen: micham en rrr
Vooral hoe je het aan de artiest verkoopt volgensmij. Qua tijdslot zit er inderdaad geen verschil tussen Alpha sub en co-headliner. EvE is daar expres ook redelijk vaag over altijd.
In 2023 waren er 5 acts in headliner formaat op het affiche. LL kan dat makkelijk weer doen, sinds er nu nog maar 3 zijn. Al zou het wel erg triest zijn om dat aan Doechii te geven en niet aan Fontaines DC.

• Leuk
Waarderingen: Cooklu
In 2023 waren er 5 acts in headliner formaat op het affiche. LL kan dat makkelijk weer doen, sinds er nu nog maar 3 zijn. Al zou het wel erg triest zijn om dat aan Doechii te geven en niet aan Fontaines DC.
Waarvan 2 dance acts en 1 headliner uiteindelijk is vervangen door Froukje. Gok dat we o.a. door het slot van Job Jobse en Kiki redelijk verzadigd zijn.

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread