Best Kept Secret 2025

Hmm, ik denk niet dat ze dan ook per sé elke dag daar aanwezig moet zijn toch? Waarschijnlijk is ze dan wel afsluiter, maar dat festival duurt 11 dagen hè, kan me haast niet voorstellen dat die "director" rol veel meer is dan een rode draad door de boekingen heen die past bij de betreffende artiest.
Nee dat is natuurlijk waar, maar denk ook niet dat ze een Europese festival tour gaat houden terwijl ze veel verantwoordelijkheid heeft over dat festival. Maar who knows, ik zou het geweldig vinden.
edit: Zou ook goed kunnen dat ze wel tourt trouwens en haar schema zo maakt dat ze op de laatste dag van dat festival daar kan headlinen.

Laatst bewerkt:
Headliner zaterdag leak;
Na het succes van Goldband en De Jeugd komt dit jaar Mr Worldwide een dag voor z'n ziggodome show nog even naar Hilvarenbeek
1000042733.jpg

Weet iemand hier trouwens of het toegestaan is om tentjes bij een camper te zetten? Ik heb het vaker gezien, maar kan het nergens terugvinden op de site van BKS. Thanks!

Ik verheug me al een week of vijf op het moment dat we echt nieuwe namen krijgen dus ik spring bijna uit elkaar. In deze sector is ‘uitstel’ meestal geen goed teken, maar zou het heel straf vinden als ze nog met een daverende verrassing komen

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Ik verheug me al een week of vijf op het moment dat we echt nieuwe namen krijgen dus ik spring bijna uit elkaar. In deze sector is ‘uitstel’ meestal geen goed teken, maar zou het heel straf vinden als ze nog met een daverende verrassing komen
Ik heb in de undercard heel veel vertrouwen eerlijk gezegd. Ik denk dat ze net als in het jaar van Aphex Twin wachten op de embargo rondom één relatief grote naam. Niet dat ik iets ten grootte van Aphex Twin verwacht.

• Leuk
Waarderingen: voordiepaal
Vorig jaar werden op 7 maart 37 nieuwe namen bekendgemaakt, dus ik heb zelf mijn hoop gevestigd op volgende week donderdag.

• Leuk
Waarderingen: splinter013

Users who are viewing this thread