Alcatraz Open Air 2025

Hmm. Dat is een uitstekende vraag! Als jij nou eens een stuk van dat concert luistert die ik plaatste, wellicht dat jij dan kan bepalen wie er fout zit. ;)

Ga ik morgen eens voor zitten, al verwacht ik op basis van de uitleg dat ik het dan ook doelloos gepiel vind dat nergens naartoe gaat

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Tolminator (SI) (23 - 27 jul): 26 nieuwe namen met KREATOR & CRADLE OF FILTH als headliners en verder
CRO-MAGS - OMNIUM GATHERUM - DOPETHRONE - UNDEATH -TANKZILLA - WHISKEY RITUAL- EXORCIZPHOBIA - GAME OVER- VULVARINE - THE MOTHERZ - SCALPTURE - VORAX - SIDEREAN - THE CANYON OBSERVER - REACH A.D. - GREEN CRACK - DECAIR - KULTIVATOR -GASTRITIS - MEJHN - SRANJE - NEUROMANCER - HAK ATTAK - TLMNTR

Tolminator2025_Social-Media_FINAL-IG-post-768x768.jpg

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Bluemoon Festival (DE) (25-27 jul): Melvins, Slomosa, The Atomic Bitchwax, Gnome, Earthbong, Spirit Mother, Nalar, Methuselian

Bijlagen

• 470641901_1141868271276385_4973106818238536582_n.jpg
    470641901_1141868271276385_4973106818238536582_n.jpg
    70,1 KB · Weergaven: 1
  • Leuk
Waarderingen: johanra
beetje overkeken maar caliban brengt mij wel ver terug. 12 jaar geleden heb ik dat i am nemesis album grijs gedraaid, daarna wel lang uit het oog verloren. Ben benieuwd hoe die nog klinken live.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nieuwe Wacken namen: Die Kassierer, Eihwar, Fear Factory, Floor Jansen, Heavysaurus, Kind Diamond, Mastodon, Static X, The Boomtown Rats en The Hellacopters

Is het geld bij Wacken op? Ik had op zijn minst toch nog Dream Theater verwacht die dacht ik daar hun Europese tour ging afsluiten. 27 juli nog in Turkije dus had prachtig geweest. Allee ik zie ze wel op Graspop, en ik ga niet denk ik naar Wacken maar ik had het Wacken zo gegund en ik had het Dream Theater ook zo gegund. Kan natuurlijk later nog komen

Nieuwe Wacken namen: Die Kassierer, Eihwar, Fear Factory, Floor Jansen, Heavysaurus, Kind Diamond, Mastodon, Static X, The Boomtown Rats en The Hellacopters

Is het geld bij Wacken op? Ik had op zijn minst toch nog Dream Theater verwacht die dacht ik daar hun Europese tour ging afsluiten. 27 juli nog in Turkije dus had prachtig geweest. Allee ik zie ze wel op Graspop, en ik ga niet denk ik naar Wacken maar ik had het Wacken zo gegund en ik had het Dream Theater ook zo gegund. Kan natuurlijk later nog komen

Hebben ze daar niet nog wat grote namen die uit de advent kalender rollen op eerste kerstdag?

Er touren volgens mij al niet heeeel veel grote namen in die tijd, Dus ik vind dat ze het met GNR, Gojira, Machine Head, Mastodon, King Diamond, Within Temptation, Dimmu Borgir toch een mooie lijst hebben met wat er tourt.

Ik ben heel tevreden met deze nieuwe worp namen! Vooral benieuwd naar Heavysaurus, lijkt me echt geweldig om te zien

Users who are viewing this thread