Graspop Metal Meeting 2024

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
63
120

PitfestRules

Playlistbediener
15 okt 2023
47
98
Mijn lijstje...valt niet mee met 3 per dag....
Maar hier komt ie...

Donderdag:
Alice Cooper
Heart
Asinhell

Vrijdag:
Turnstile
Judas Priest
Biohazard

Zaterdag:
Limp Bizkit
Steel Panther
Uriah Heep

Zondag:
Black Stone Cherry
Scorpions
Machinehead

En 1000% Turnstile op 1 voor het weekend !!!!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.150
10.444
Op basis van de lijstjes belooft AsinHell ook een vol veld te trekken. Vermoed zelf dat ze in de marque gaan staan, wordt lekker vol daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
332
599
Wat weinig mensen weten, is dat Dave Mustaine vroeger in Metallica zat. Heeft hij het nooit over hoor, vandaar dat maar weinig mensen het weten.

Opmerking een 10 maar wat Metallica nu weer met de babymetal discussie van doen heeft,.......Of is een van de dames een kleindochter van david uit zijn Metallica tijd
 

Auryn37

Playlistbediener
25 aug 2023
15
28
Mijn lijstje...valt niet mee met 3 per dag....
Maar hier komt ie...

Donderdag:
Alice Cooper
Heart
Asinhell

Vrijdag:
Turnstile
Judas Priest
Biohazard

Zaterdag:
Limp Bizkit
Steel Panther
Uriah Heep

Zondag:
Black Stone Cherry
Scorpions
Machinehead

En 1000% Turnstile op 1 voor het weekend !!!!
aha, één van de weinige die Tool niet in zijn lijstje staan heeft (net zoals ikzelf) :)

Mooie lijst
 

PitfestRules

Playlistbediener
15 okt 2023
47
98
aha, één van de weinige die Tool niet in zijn lijstje staan heeft (net zoals ikzelf) :)

Mooie lijst
Ga het zeker bekijken en meemaken, maar is meer een band die je gevoelsmatig moet pakken of helemaal niet. Misschien zeg ik na het weekend wel dat het de kers op de taart is. Maar we zullen zien.....
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.376
2.868
Ga het zeker bekijken en meemaken, maar is meer een band die je gevoelsmatig moet pakken of helemaal niet. Misschien zeg ik na het weekend wel dat het de kers op de taart is. Maar we zullen zien.....
Heb ze ook bewust niet in mijn top 3 lijst gezet. Als je het tenminste een top kan noemen. Keus was moeilijk. Maar ga Tool zeker kijken. Het inluisteren bevalt goed.
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.633
3.256
als het forum een goede representatie is van de rest, dan hoop ik niet dat NeO in de metaldome staat anders gaat dat niet passen namelijk
na Tool de populairste band van de donderdag lijkt het wel zo
Zoals Jos al aangeeft, stonden ze tijdens hun vorige passage in de marquee.
Het forum is ook geen goede representatie, toen ze vorig jaar een zaalshow deden, stonden ze in de kleine zaal van Trix (capaciteit van 450 mensen), met nog 2 bands, waaronder Persefone, die duidelijk ook een hoop fans bij hadden.
Maar heel blij met de interesse die hier hangt om Ne Obliviscaris te checken, ze brengen naar mijn gevoel iets uniek en doen dat op een ontzettend sterke manier dus verdienen een volle tent.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
376
534
Een laattijdig lijstje! Een * betekent dat ik ze nog niet live heb gezien. Ik had stiekem liever een top 5 gedeeld, maar heb me toch proberen te houden aan 3 namen per dag.

Donderdag:
1. Tool*
2. Ne Obliviscaris*
3. Bury Tomorrow

Vrijdag:
1. Pendulum*
2. Bruce Dickinson*
3. Khemmis*

Zaterdag:
1. Frog Leap*
2. BMTH
3. Limp Bizkit/Brutus (ik kan niet kiezen, sorry!)

Zondag:
1. Slaughter to Prevail*
2. Ihsahn*
3. Machine Head

Al bij al wel blij met deze affiche. Een goede mix van bands die ik eerder live zag, alsook bands die ik nog nooit eerder kon bewonderen. Daarnaast ook redelijk wat groepen waarvoor ik eigenlijk geen ticket zou kopen, maar die ik wel zou kijken als de opportuniteit zich voordeed.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Piebe71

dogsoldierspoon

Playlistbediener
23 jun 2022
21
51
Donderdag:
Amaranthe
Alice Cooper (vooral benieuwd naar de langere set)
Babymetal (sorrynotsorry)

Donderdag is wel mijn dag met de meeste "wants" tot nu toe (de volle 14), wordt moeilijk (zeker omdat het ook de enige dag is waarvan ik niet zeker ben of ik hem volledig mee kan doen). Tool lijkt me niet 100% mijn ding, maar wel benieuwd gezien die overal zo hoog aangeschreven staat.

Vrijdag:
Avantasia (na meer dan 10 jaar hopen)
Bruce Dickinson
Tarja

Zaterdag:
Blind Guardian
Kamelot
Ice Nine Kills

Zondag:
Extreme
Black Stone Cherry
Scorpions

Moet wel nog heel wat grondig inluisteren, dus kan nog sterk veranderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Loek123

Davidov90

Campingartiest
21 nov 2023
77
142
Eerst niet bepaald enthousiast van de laatste drop, maar na de 1ste luisterbeurt kan ik toch nog 3 namen toevoegen aan het lijstje: Dominum, Fleddy Melculy en vooral:

Khemmis 🔥🔥🔥

Aangenaam van verrast!
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Joslittel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.328
5.837
Okay, dan voeg ik mijn lijstje ook nog maar eens toe.

Donderdag
1. Tool
2. Night Verses *
3. Ne Obliviscaris *

Vrijdag
1. High on Fire *
2. Borknagar *
3. Graveyard *

Zaterdag
1. Vola *
2. Uriah Heep *
3. Brutus *

Zondag
1. Karnivool *
2. Ihsahn *
3. Emperor *

Alleen mijn grootste must-see van het hele weekend dus al eerder gezien. Rest weer allemaal nieuw. Wel veel goed aan het inluisteren al. Die derde plek op vrijdag van Graveyard staat nog het meest op de nominatie om voorbij gestreefd te worden door een nog in te luisteren act, verder staat het meeste al wel redelijk vast.
 

Imag

Playlistbediener
26 mei 2023
30
72
Hierbij ook mijn top 3:

Donderdag
1. Alice Cooper
2. Amaranthe
3. Erra*

Vrijdag
1. Avantasia*
2. Eisbrecher
3. Fit for a king*

Zaterdag
1. Defects*
2. Bring me the horizon*
3. Ice Nine Kills

Zondag
1. Machine Head
2. Corey Taylor
3. Atreyu*
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken