Rock Werchter 2024

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.177
Voor mij mag The Gaslight Anthem iets meer van het uitstekende nieuwe album spelen (slechts drie nummers waren het afgelopen donderdag), maar goed, die oudere nummers blijven zalig natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
692
630
Eergisteren trouwens The Gaslight Anthem gezien in de AB. Prachtige show, zeer toegewijd publiek en Brian Fallon ... ik herkende hem niet meer, maar wat een stem zeg!

Het was al meer dan 10 jaar geleden dat ik ze gezien had (op Rock Werchter), maar ik begreep meteen waarom ik die band vroeger zo'n warm hart toedroeg.

Op de Werchtermainstage zal het moeilijker worden dan in de AB natuurlijk. Maar goed, ze hebben het al (in een ver verleden weliswaar) gedaan.
Het was idd goed, maar vroeger zat er wel meer pit in. Het was ook wennen aan zijn nieuwe look.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Bwa... Ik vind dat zij nog wel steeds een plek hebben op RW. Een slot zoals 2 jaar terug of een van de laatste Barn namen.
Zoals je zegt: 2 jaar geleden stonden ze er ook.

Zo'n Idles kan ik nog meer snappen, aangezien ze een nieuw album hebben met nieuwe nummers die het goed doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Zoals je zegt: 2 jaar geleden stonden ze er ook.

Zo'n Idles kan ik nog meer snappen, aangezien ze een nieuw album hebben met nieuwe nummers die het goed doen.
Kijk, op deze manier kan ik je meer volgen. Op RW is altijd plek voor een aantal classic acts, waar we Keane en Snow Patrol inmiddels toch een beetje toe mogen rekenen gezien zij geen relevant nieuw materiaal meer uitbrengen. Ik heb vorige keer erg genoten van Keane en wat mij betreft hebben ze nog steeds een plek op RW. Maar dat hoeft inderdaad niet om de 2 jaar, er zijn genoeg classic acts om uit te kiezen. Een boeking zoals Avril Lavigne als dan wel weer erg tof omdat het een pak unieker is en iedereen toch stiekem graag Skater Boi meezingt.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Intussen beginnen de grote festivals zich opnieuw te verzetten tegen de herbruikbare bekers. Vreemd wel, want in andere landen gaat dat wel al jaren perfect op grote events.

 

festirock

Support act
1 dec 2015
843
572
Intussen beginnen de grote festivals zich opnieuw te verzetten tegen de herbruikbare bekers. Vreemd wel, want in andere landen gaat dat wel al jaren perfect op grote events.

Hoop vooral dat de organisatie anders is dan vorig jaar op de dagfestivals. Viel zwaar tegen eerst in een file aanschuiven om bekers af te geven om vervolgens in de volgende file nieuwe pintjes te halen
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

Skut10

Playlistbediener
26 jan 2024
17
23
Hoop vooral dat de organisatie anders is dan vorig jaar op de dagfestivals. Viel zwaar tegen eerst in een file aanschuiven om bekers af te geven om vervolgens in de volgende file nieuwe pintjes te halen
Wat ik vaak zie is dat een beker een half muntje kost. Dus je eerste biertje is 1,5 muntjes. Wanneer je jouw beker inlevert betaal je 1 munt. Dit systeem bevalt mij prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken